2

کمیته ملی ارامنه آمریکا از بایدن می خواهد سفیر جدیدی در ارمنستان معرفی کند

  • کد خبر : 35084
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کمیته ملی ارامنه آمریکا از بایدن می خواهد سفیر جدیدی در ارمنستان معرفی کند
 پس از بیش از سه سال خدمت دیپلماتیک در جمهوری ارمنستان، سفیر “لین تریسی” مجدداً از کمیته ملی ارامنه آمریکا درجه F (شکست) دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، پس از بیش از سه سال خدمت دیپلماتیک در جمهوری ارمنستان، سفیر “لین تریسی” مجدداً از کمیته ملی ارامنه آمریکا درجه F (شکست) دریافت کرد. برای اولین بار در سال 2020. در ماه دسامبر، کمیته ملی ارامنه آمریکا (ANCA) از وزارت امور خارجه ایالات متحده خواست تا در ارزیابی دیپلماتیک سفیر با در نظر گرفتن شکست های وی در 15 زمینه تجدید نظر کند.

نزدیک به یک سال و نیم است که سفیر “تریسی”، از جمله، در زمینه‌هایی که برای مردم ارمنستان اهمیت زیادی دارد، مانند عدم کمک ایالات متحده به آوارگان در “آرتساخ”، حضور نیروهای مورد علاقه در سیاست ارمنستان، و تداوم شکست خورده است. پیچیدگی روابط امنیتی و منطقه ای ارمنستان عدم رسیدگی مناسب به بازداشت غیرقانونی، خشونت و کشتار اسیران جنگی.

به همین مناسبت، “رافی هامپریان”، رئیس کمیته ملی ارامنه آمریکا خاطرنشان کرد همانطور که قبلاً گفتم، کمیته ملی ارمنستان برای هر سفیر ایالات متحده در ارمنستان آرزوی موفقیت می کند. متأسفانه، سفیر “تریسی” به سکوت خود بر تحقیر بیش از 90 هزار ارمنی آواره آرتساخ در طول جنگ 44 روزه به خاطر تجاوزات مداوم آذربایجان به خاک ارمنستان افزود. سفیر تریسی پس از اتمام سه سال تصدی خود به عنوان سفیر در ارمنستان، همچنان سوال به سوال شکست می خورد و از ویژگی های اصلی حرفه ای یک سفیر آمریکا در ارمنستان دور است.

به عنوان یک قاعده، کارمندان دستگاه دیپلماسی ایالات متحده هر سه سال یک بار چرخش می شوند و یک مأموریت دیپلماتیک جدید دریافت می کنند. از آنجایی که سفیر کنونی در ارمنستان سه ساله است، کمیته ملی ارمنستان از دولت پرزیدنت بایدن می خواهد تا با معرفی سفیر جدید، روابط ایالات متحده و ارمنستان را بر پایه ای محکم بازگرداند. این کمیسیون از نزدیک با کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که سفیر بعدی فوراً تأیید می شود و واقعاً ارزش های آمریکایی را منعکس می کند.

“دفتر مرکزی حی دات ARF”

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=35084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!