0

نویسنده کتاب «خواص بوسه‌درمانی» رئیس بخش اعتقادی واتیکان شد

  • کد خبر : 51238
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۳
نویسنده کتاب «خواص بوسه‌درمانی» رئیس بخش اعتقادی واتیکان شد
پاپ، رئیس جدید بخش اعتقادی کلیسای کاتولیک را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، پاپ فرانسیس یک الهیدان و نویسنده پرکار آرژانتینی را که دهه‌ها پیش کتابی در مورد خواص درمانی بوسیدن نوشته بود، به عنوان رئیس جدید اعتقادی کلیسای کاتولیک، یکی از برترین پست‌های واتیکان معرفی کرد.

در بیانیه واتیکان در روز شنبه آمده است که پاپ فرانسیس در حکمی اسقف اعظم آرژانتینی، ویکتور مانوئل فرناندز را به عنوان رئیس دیکاستری برای دکترین ایمان انتخاب کرده است. این پست در حقیقت جانشین امروزی بخش تفتیش عقاید قرون وسطی است که بدعت گذاران را مورد آزار و اذیت قرار می داد، اما اکنون وظیفه ترویج و حفاظت از دکترین ایمان و اخلاق را بر عهده دارد. این بخش بر کار الهیات کلیسا نظارت می کند تا مطمئن شود که به آموزه کلیسا پایبند است و راهنمایی، روشنگری و اصلاحات صادر می کند.

فرانسیس در یک اشاره آشکار به دادگاه تفتیش عقاید، که به شکنجه و اعدام در قرون وسطی شهرت داشت، در نامه ای به فرناندز گفت که این وزارتخانه در گذشته از روش های غیراخلاقی استفاده کرده و خود مرتکب اشتباهات اعتقادی شده است.

فرناندز، 60 ساله، حدود 300 کتاب و مقاله نوشته است و رئیس سابق دانشگاه کاتولیک پاپی آرژانتین است. در سال 1995، به عنوان یک کشیش 33 ساله، کتابی به نام «مرا با دهانت شفا بده – هنر بوسیدن» نوشت که در سال 2017 به زبان انگلیسی منتشر شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!