0

نماینده ارامنه: وجود «مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها» اقدامی مثبت است

  • کد خبر : 37291
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۴۷
نماینده ارامنه: وجود «مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها» اقدامی مثبت است
نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فی نفسه وجود مقام «مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» اقدامی مثبت است، گفت: شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، روبرت بگلریان، نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اظهار کرد: فی نفسه وجود چنین مقامی اقدامی مثبت است و با توجه به شرایط کشور و نیازهای مختلف در حوزه‌های اقلیت‌های دینی و مذهبی حضور دستیاری از اهل سنت بسیار امیدوار کننده است.

وی گفت: در ابتدای انتصاب ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی ملاقاتی با ایشان داشتم و مسائل خوبی مطرح شد؛ تلقی من این بود که ایشان در تلاشند تا از همه جوامع اقلیت‌های دینی کسب اطلاع کنند.

نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور خاطر نشان کرد: شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=37291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!