3
نماینده مسیحیان:

مطالبات خانواده شهدای ارمنی از نماینده مجلس، بی‌پاسخ نماند

  • کد خبر : 60130
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
مطالبات خانواده شهدای ارمنی از نماینده مجلس، بی‌پاسخ نماند
نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که به لطف و درایت آقای قاضی‌زاده هاشمی و مدیران و همکاران خوب‌شان، توانستیم مشکلات بسیاری از خانواده‌های شهدا را به حداقل برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی و  کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه مطبوعات، در رابطه با خدماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدای ارامنه ارائه می‌دهد، گفت: ارامنه از همان ابتدای انقلاب در همه بزنگاه‌های تاریخی این کشور نقش و حضور ویژه‌ای داشته‌اند. یکی از این برنگاه‌های تاریخی دوران دفاع مقدس بود که ما در آن حضوری فعال داشته و بیشترین شهدا را در میان جامعه اقلیت‌های مذهبی تقدیم انقلاب کردیم.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و تفاوت‌های شهدای گرانقدر ارامنه با دیگر شهدا تاکید کرد: شهدای ارامنه اکثرا شامل جوان‌های 20 تا 24 ساله‌ای می‌شدند که موفق به تشکیل خانواده نشده بودند. بالطبع مزایایی که از جانب بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل حال خانواده‌های شهدا می‌شود صرفا به والدین و خواهران و برادران آن‌ها تعلق می‌‍‌گیرد.

نماینده ارامنه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات این خانواده‌ها خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی و معیشتی مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که البته مختص خانواده شهدا نیست و همه با آن‌ها درگیرند. در رابطه با خانواده شهدا برخی از این مشکلات حل شده و برخی دیگر حل نشده باقی مانده است. اما از زمانی که برادر عزیزمان آقای قاضی‌زاده هاشمی به بنیاد شهید آمدند، هیچکدام از درخواست‌های ما و خانواده شهدا از ایشان بی‌پاسخ نمانده و بسیاری‌شان به نتیجه رسیده اند.

وی اضافه کرد: به لطف و درایت آقای قاضی‌زاده هاشمی و مدیران و همکاران خوب‌شان، توانستیم مشکلات بسیاری از خانواده های شهدا را به حداقل برسانیم. جامعه ارامنه بیشترین میزان تعامل را با بنیاد شهید شهر تبریز، ارومیه، شهر تهران و تهران بزرگ داریم که از این تعامل‌های مان نتایج خوبی هم گرفته‌ایم.

شاوردیان همچنین گفت: در کنار میزهای خدمتی که تدبیر شد، با درایت مسئولان و شخص دکتر قاضی‌زاده هاشمی که در ایام مختلف از جمله میلاد حضرت مسیح، دهه مبارک فجر، هفته دفاع مقدس و اعیاد مختلف در طول سال، برای خانواده‌های شهدا، رزمندگان و آزادگان ارامنه هستند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.