0

مادورو: قدس راه وحدت مسلمانان و مسیحیان است

  • کد خبر : 34309
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
مادورو: قدس راه وحدت مسلمانان و مسیحیان است
رئیس جمهور ونزوئلا گفت: قدس سرزمین مقدس همه ادیان و راه ایجاد وحدت میان مسلمانان و مسیحیان است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، نیکلاس مادورو درباره تحولات اخیر فلسطین گفت: قدس سرزمین مقدس همه ادیان و سرزمین مقدس فلسطین است، ما مسیحی هستیم، اما حضرت عیسی (ع) فلسطینی بود و شما مسلمانان نیز این را می‌دانید لذا قدس ما را متحد می‌کند.

او گفت: به همین دلیل امروز ما حمایت و همبستگی خود را با ملت فلسطین و همه مردم مسلمان که از آرمان فلسطین حمایت می‌کنند و تمامی مردم جهان که برای آزادی خود می‌جنگند، اعلام می‌کنیم.

نیکلاس مادورو در سخنرانی خود در نشست پایانی سومین نشست کمیته همکاری ونزوئلا-ترکیه افزود: ترکیه همیشه در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم ونزوئلا برای کمک به آن‌ها ایستاده و تاکنون به ما کمک‌های پزشکی ارائه کرده است. اوضاع ونزوئلا رو به بهبود است و وقت سرمایه گذاری ترک‌ها در کشورمان رسیده است. به زودی به ترکیه سفر خواهم کرد.

او با تاکید بر اینکه ترکیه با تحریم‌های اعمال شده علیه ونزوئلا مخالف است، افزود: در سال‌های اخیر پایه‌های اعتماد سیاسی و دیپلماتیک بسیار قوی بین ترکیه و ونزوئلا ایجاد کرده‌ایم.

مادورو با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین، از تلاش‌های ترکیه برای برقراری صلح بین دو کشور تقدیر و ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر خبر برقراری صلح را بشنود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!