1

طوفان الاقصی و دیدگاه مسیحیت انجیلی

  • کد خبر : 56878
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
طوفان الاقصی و دیدگاه مسیحیت انجیلی
وقتی یهودیان مسجدالاقصی در بیت‌المقدس را تخریب كنند و به جای آن، معبد سلیمان را بنا نمایند. بعد از آن، جنگ آرماگدون به رهبری آمریکا و انگلیس آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، وقتی یهودیان مسجدالاقصی در بیت‌المقدس را تخریب كنند و به جای آن، معبد سلیمان را بنا نمایند. بعد از آن، جنگ آرماگدون به رهبری آمریکا و انگلیس آغاز می‌شود.

و معتقد هستند: شرط ظهور مسیح، بروز جنگ جهانی اتمی است، دنیا براى رسیدن به صلح نهایى باید هزینه این جنگ را بپردازد و آمریكا می‌بایست مقدمات آن را فراهم كند

فقط دو مرحله تا ظهور منجی مسیحیان

مسیحیت انجیلی برای بازگشت مسیح، مراحلی را متصور است. که اکنون فقط دو مرحله، باقی مانده است:
۱ – احیای معبد سلیمان
۲ – جنگ آرماگدون
۳ – ظهور منجی

قبل از ظهور مسیح، صلح در جهان، معنایی ندارد

جنگ آرماگدون، دست‌پروده کتاب تحریف شده تورات و انجیل است و از دیدگاه مسلمانان، معتبر نیست. اما اگر مسیحیان صهیونیست، در راستای نقشه ابلیس برای قتل ابناء بشر، درصدد تعبیر این خواب آشفته برآیند، آنگاه این مساله از نگاه علمی و نوشته‌های روی کاغذ، فراتر خواهد رفت و رنگ و بوی اقدام عملی به خود خواهد گرفت و به سادگی قابل اغماض و چشم‌پوشی نیست.

البته گزاره‌های اسلامی، صرفا از این رخداد، خبر داده است اما صهیونیسم مسیحی معتقد است باید مقدمات کشتار وسیعی جهانی را فراهم کنند.

آینده‌پژوهی یعنی رخدادهای خود و حریف را بنویسید تا صحنه شطرنج را زودتر و بهتر مدیریت کنید. از برخی حوادث، جلوگیری کنید و برخی را نیز تسریع ببخشید.

این سناریوی تدوین شده توسط مشاور پوتین، ترسیم آینده جنگ در فلسطین و چگونگی واکنش روسیه در تحولات آینده شطرنج جهانی، نمونه‌ای از آن است.

البته، قطعا اتاق فکر ایران و محور مقاومت شیعی، نیز سناریوی آینده جنگ را مطابق میراث اسلامی و آینده‌پژوهی مهدوی، تدوین و مکتوب کردند و ما بی‌اطلاع هستیم.

البته در تخمین زمان جنگ فراگیر با اسرائیل و مارقه الروم، باید به زمان قربانی گاوهای سرخ‌مو که از آمریکا به اسرائیل انتقال داده شدند، نیز توجه کرد.

زیرا قبل برپایی هیکل سلیمان و ادعای تخریب مسجدالاقصی، قربانی کردن این گاوها که دوسالگی را به اتمام رسانده باشند، جزو شروط مندرج در کتاب مقدس یهودیان است. سپس جنگ آرماگدون جنگ جهانی اتمی، آغاز می‌شود

آیا مراحل سوم اتفاق خواهد افتاد؟

بعد از جنگ جهانی اول:
تشویق مهاجرت یهودیان به فلسطین

بعد از جنگ جهانی دوم:
رسمیت بخشیدن به دولت یهودی اسرائیل

بعد از جنگ جهانی سوم:
احیای معبد سلیمان و ظهور ماشیح

آیا بعد جنگ جهانی و با فتنه سفیانی، قرار است، آنگاه مراحل معبد سلیمان، به زعم یهود فاسد، تسهیل شود؟

اما نتیجه چنین تفکری، چیزی جز زوال و نابودی اسرائیل نخواهد بود و مجاهدان مسلمان به آنچه از آثار و مظاهر یهود که دست می‌یابند، محو خواهند کرد:

فَإِذا جاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوؤُا وُجُوهَكُمْ وَ لِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَما دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَ لِيُتَبِّرُوا ما عَلَوْا تَتْبيراً سوره اسراء، آیه۷.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!