3

شبکه‌های غیرانتفاعی در تلاش برای ایجاد مدرسه مسیحی کاتولیک دولتی

  • کد خبر : 58485
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
شبکه‌های غیرانتفاعی در تلاش برای ایجاد مدرسه مسیحی کاتولیک دولتی
یک گروه به رهبری فردی به نام لئونارد لئو در تلاش است تا یک مدرسه مسیحی در اوکلاهاما با بودجه دولتی تاسیس کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، یک گروه به رهبری فردی به نام لئونارد لئو در تلاش است تا یک مدرسه مسیحی در اوکلاهاما با بودجه دولتی تاسیس کند. هدف آنها تغییر درک دادگاه عالی از متمم اول قانون اساسی آمریکاست که به جدایی کلیسا و دولت اشاره دارد. اگر این طرح تصویب شود، اولین مدرسه مذهبی با بودجه مالیات دهندگان در ایالات متحده خواهد بود.

لئونارد لئو، که از طریق ائتلاف‌های مختلف از حمایت مالی برخوردار است، پشتیبان این تلاش برای تغییر در نحوه درک قانون از رابطه بین دولت و مدارس مذهبی است.

لئونارد لئو، که به خاطر فعالیت‌های خود در مجمع فدرالیستی شناخته شده است، کمپین‌ها و اقدامات قانونی را برای حمایت از قضات محافظه‌کار سازماندهی کرده است. تیم حقوقی حامی این مدرسه کاتولیک، Alliance Defending Freedom نام دارد و از گروه‌های مرتبط با لئونارد لئو، حمایت مالی زیادی دریافت می‌کند.

پول نقش بزرگی در این وضعیت دارد، به ویژه به این دلیل که لئونارد لئو در سال ۲۰۲۰ کمک مالی زیادی دریافت کرد. تصمیم اخیر دادگاه عالی که اجازه استفاده از پول دولتی برای مدارس مذهبی را می‌دهد، این بحث را پیچیده‌تر کرده است. منتقدان نگرانند که این امر ممکن است نحوه عملکرد آموزش عمومی را تغییر دهد و به مدارس مذهبی در حال مبارزه با مدارس عمومی کمک کند.

اختلاف نظر در اوکلاهاما پیامدهای بزرگتری دارد، زیرا ممکن است بر نحوه عملکرد آموزش در آمریکا تأثیر بگذارد و مردم نگرانند که مواضع دادگاه عالی در مورد جدایی کلیسا و دولت تغییر کند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!