0

روایت رهبر مسیحیان مارونی لبنان از بزرگترین خطری که این کشور را تهدید می‌کند

  • کد خبر : 49176
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
روایت رهبر مسیحیان مارونی لبنان از بزرگترین خطری که این کشور را تهدید می‌کند
رهبر مسیحیان مارونی لبنان تاکید کرد که مهاجران سوری خطر فزاینده و بزرگی برای لبنان هستند و از سازمان ملل متحد خواست تا به آن‌ها کمک کند. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بشاره پطرس الراعی، رهبر مسیحیان مارونی لبنان با هشدار درباره ادامه حضور پناهجویان سوریه‌ای در لبنان، آنان را خطری بزرگ برای کشورش دانست.

رهبر مسیحیان مارونی لبنان در اظهارنظری گفت که اگر مسئولان عزمشان را جزم می‌کردند و مذاکرات لازم را با سازمان ملل و جامعه جهانی در زمینه بازگشت مهاجران سوریه‌ای به کشورشان ادامه می‌دادند این اتفاقات ناگوار نمی‌افتاد.

وی در ادامه تاکید کرد که مهاجران سوری خطر فزاینده و بزرگی برای لبنان هستند و از سازمان ملل متحد خواست تا به آن‌ها کمک کند.

پیش از این هم اداره کل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد که بازگشت داوطلبانه مهاجران سوریه‌ای به کشورشان از سر گرفته شده است. این اداره طی بیانیه‌ای اعلام کرد که می‌کوشد شرایط لازم را برای بازگشت داوطلبانه مهاجران سوریه‌ای به کشورشان را فراهم سازد.

لازم به ذکر است که حضور بیش از یک و نیم میلیون آواره سوری در لبنان اوضاع این کشور را که خود از بحران شدید اقتصادی رنج می‌برد، بیش از پیش وخیم کرده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!