1

درخواست فرقه‌های مسیحی در فرانسه بر لزوم توقف فوری جنگ در غزه

  • کد خبر : 60547
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
درخواست فرقه‌های مسیحی در فرانسه بر لزوم توقف فوری جنگ در غزه
رهبران کلیساهای مسیحی در فرانسه طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات ضد انسانی رژیم اسراییل در محروم کردن ساکنان غزه از امدادرسانی غذایی و دارویی خواستار پایان دادن به جنگ در غزه شدند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سه فرقه مسیحی در فرانسه با صدور بیانیه‌ای مشترک با محکوم کردن اقدامات غیر انسانی رژیم اسراییل ضد ساکنان نوار غزه خواستار توقف جنگ در این باریکه شدند.

در شرایطی که در سکوت مرگبار جامعه جهانی، ساکنان نوار غزه از ۵ ماه گذشته تاکنون، شاهد نسل کشی و جنگ ویرانگر صهیونیست‌ها هستند، رهبران فرقه‌های مذهبی پروتستان، ارتدوکس و رییس کنفرانس اسقف‌های فرانسه با صدور بیانیه‌ای مشترک در همبستگی با مردم غزه و شهدای جنگ خواستار پایان دادن به جنگ و جنایات صهیونیست‌ها در باریکه شدند.

تارنمای اینترنتی اردتدوکس (Orthodoxy) با انتشار بیانیه مشترکی با امضای کریستین کریگر، رییس اتحادیه پروتستان فرانسه، اریک دو مولن بوفور، رییس کنفرانس اسقف‌های فرانسه و دمتریوس پلومیس، رییس کنفرانس اسقف‌های ارتدکس فرانسه به جنایات اسراییل واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «اقدام اسراییل در محروم کردن بیش از ۲ میلیون نفر در باریکه غزه از دسترسی به آب، نیازهای دارویی و غذا، عملی غیر انسانی است و آتش‌بس در غزه برای تسهیل در ورود کمک‌های بشردوستانه هرچه سریع‌تر ضروری است.»

این بیانیه با خطاب قراردادن مقامات سیاسی و دینی رژیم اسراییل بر ضرورت پایان دادن به خشونت در غزه تاکید کرد که جان انسان‌ها نباید وجه المصالحه اهداف سیاسی و نظامی قرار گیرد.

نهادهای مسیحی فرانسه در این بیانیه با اعلام حمایت از لزوم مبادله اسرای جنگ در غزه از مسیحیان درخواست کردند برای پایان یافتن خشونت در منطقه غرب آسیا دعا و نیایش کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!