2

تبلیغ «نفرت» جمهوری آذربایجان از ارامنه به بیان فاشیستی می رسد

  • کد خبر : 32281
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
تبلیغ «نفرت» جمهوری آذربایجان از ارامنه به بیان فاشیستی می رسد
گزارش های متعدد، اسناد بین المللی حقیقت یاب، گزارش های متعدد بازرس جمهوری آذربایجان ثابت می کند که سیاست “تنفر قومی” نسبت به ارامنه توسط دولت آذربایجان سیستماتیک است.

به گزارش پايگاه خبري مفاز، “کریستین گریگوریان”، وکیل دادگستری جمهوری آذربایجان در گفتگویی مجازی با بیان اینکه جامعه آذربایجان از آن تغذیه می شود، اظهار داشت که این شرایط باعث بروز چندین جنگ در این مدت شده است.

در این زمینه،” آمبودزمان رم” به ویژه بر جنگ آغاز شده در سپتامبر 2020 تأکید کرد که به طور قاطع با تبلیغ نفرت هدایت شده بود.

“کریستین گریگوریان” با تاکید بر اینکه بررسی ها نشان می دهد که این تبلیغات-سیاست بر دو رکن قومی و مذهبی استوار است، گفت: «تبلیغات دولتی نفرت از ارامنه در واقع بسیار خطرناک و حتی فاشیستی است».

“گقام استپانیان”، مدافع حقوق بشر جمهوری آذربایجان، این سیاست را هدف خاصی دنبال می کند.

این کار به خودی خود به عنوان یک هدف انجام نمی‌شود، بلکه وظیفه‌ای در پیش رو دارد.» “گغام استپانیان” با اشاره به اینکه این کار در سال های شوروی انجام شد، گفت: آذربایجان به تدریج به سمت حل این مشکل پیش می رود. این هدف اول از همه اخراج ارامنه از “آرتساخ”، اجرای پاکسازی قومی در آرتساخ را هدف قرار می دهد.

یادآوری می شود که بازرس جمهوری آذربایجان در مورد مظاهر و پیامدهای سیاست تنفر قومی آذربایجان به صورت آنلاین گفتگو می کند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=32281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!