0

ایجاد انحراف در مسیحیت

  • کد خبر : 50957
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۲۴
به مسیحی‌ها بگویید من با آنها کاری ندارم و می‌خواهم خبری به آنها بدهم. می‌خواستم برای کشت‌وکشتار شما به اینجا بیایم اما در بین راه...

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بعد از آمدن حضرت عیسی علیه‌السّلام، یهودی‌ها دیدند همه دارند مسیحی می‌شوند، لذا تا می‌توانستند آنها را می‌کشتند. به مرور دیدند که با آدم کشتن راه پیش نمی‌برند، پس گفتند: «یکی از خاخام‌های خودمان باید برود و در بین آن‌ها فرقه بسازد.» لذا فردی به نام شائول که خاخام یهودی بود و کلی مسیحی را کشته بود، یک دفعه از فلسطین به دمشق رفت.

وقتی او به دمشق رسید، گفت: «به مسیحی‌ها بگویید من با آنها کاری ندارم و می‌خواهم خبری به آنها بدهم. می‌خواستم برای کشت‌وکشتار شما به اینجا بیایم اما در بین راه، در بین زمین و آسمان، عیسی بر من ظاهر شد و گفت: «چرا اینقدر پیروان من را می‌کشی؟» من گفتم: «اشتباه کردم و خود، مسیحی شدم!»»

با او کاری نداشتند و شروع کرد به تبلیغ‌کردن. آنها در فلسطین موفق نشدند چون شاگردهای حضرت‌ عیسی مانند پطرس در آنجا بودند. مسیحی‌ها همین الان در کتاب خود دارند که پطرس به شائول گفته است که تو منافق هستی، اما باز هم شائول را قبول دارند!

برشی از کتاب دیجیتال مسیح، منتظر مهدی

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!