2

اسقف اعظم انگلیس در پرتگاه برکناری قرار گرفت

  • کد خبر : 49188
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
اسقف اعظم انگلیس در پرتگاه برکناری قرار گرفت
 با افزایش اختلافات و کشمکش‌های روسای کلیساهای انگلیس با یکدیگر، درصدد هستند اسقف اعظم انگلیس جاستین ولبی را از به دلیل انحرافات متعدد و اقداماتی که برخلاف آیین مسیحیت انجام می‌دهد، برکنار کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز،  با افزایش اختلافات و کشمکش‌های روسای کلیساهای انگلیس با یکدیگر، درصدد هستند اسقف اعظم انگلیس جاستین ولبی را از به دلیل انحرافات متعدد و اقداماتی که برخلاف آیین مسیحیت انجام می‌دهد، برکنار کنند.

به نقل از نشریات مسیحیان انگلیسی، این اختلافات از 25 سال گذشته به وجود آمده و علیرغم تذکرات و هشدارهای داده‌شده از سوی روسای کلیسای انگلیس به جاستین ولبی، متأسفانه همچنان به شیوه‌های مختلف اقدامات ناشایست خود را توجیه می‌کند.

مسیحیان انگلیسی از برگزاری مراسم تاج‌گذاری چارلز سوم و قرائت کتاب مقدس توسط جاستین ولبی، به‌شدت عصبانی و ناراحت بوده و او را لایق این سمت تشریفاتی برای چنین مراسم مهمی نمی‌دانند.

بسیاری از کشیشان مسیحی انگلیسی در قالب بیانیه مفصل اعلام کرده‌اند ما هیچ اطمینانی نداریم که اسقف اعظم و گروه همراه او بر اساس آنچه در کتاب مقدس آمده است عمل کنند و راهی خداپسندانه را در پیش‌گرفته باشند.

بسیاری از روسای کلیسا به این باور رسیده‌اند که جاستین ولبی، به‌کرات از منافع مالی که در اختیار دارد برای اقدامات نادرست خود استفاده کرده است. برخی از نشریات انگلیسی به حمایت از روسای کلیسا، مدعی شدند نسب خانوادگی وی نامشروع است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!