3

اسقف ارامنه کاتولیک: ارامنه در ایران از تمامی آزادی‌های اجتماعی برخوردار هستند

  • کد خبر : 58408
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۷:۲۹
اسقف ارامنه کاتولیک: ارامنه در ایران از تمامی آزادی‌های اجتماعی برخوردار هستند
اسقف ارامنه کاتولیک ایران ضمن اشاره به اینکه ارامنه در ایران به لطف رهبر انقلاب از تمامی آزادی‌های اجتماعی و دینی برخوردار هستند، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سرکیس داویدیان اسقف ارامنه کاتولیک ایران در دیدار با استاندار مازندران در شهرستان نور در آستانه سال نو میلادی، اظهار کرد: ما در ایران آزادانه در حال زندگی هستیم که این محبت را باید قدرشناس رهبر جمهوری اسلامی ایران باشیم.

رئیس شورای خلیفه گری ارامنه کاتولیک ایران افزود: در سایه الطاف رهبر انقلاب اسلامی ایران، ارامنه در آرامش و برخورداری از آزادی‌های اجتماعی و دینی هستند.

وی اضافه کرد: اسلام دین صلح و آرامش است و این مهم از سوی پیامبر اسلام و کتاب آسمانی شان بیان شده است؛ ارامنه در ایران از تمامی آزادی اجتماعی و دینی برخوردار هستند.

اسقف ارامنه کاتولیک ایران در ادامه با تأکید بر محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: ارامنه سیاست‌های شیطانی قدرت‌های بزرگ را محکوم می‌کنند.

وی اظهار کرد: ایران برای ایجاد صلح و آرامش بهترین عزیزان خود همانند سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید اخیر سید رضی موسوی را تقدیم کرد.

رئیس شورای خلیفه گری ارامنه کاتولیک ایران این را هم گفت که من خودم اهل حلب سوریه هستم و سیاست‌های شیطانی قدرت‌های بزرگ را محکوم می‌کنم.

وی اضافه کرد: اقلیت‌های دینی در اصفهان و شهرهای دیگر هم آزادانه در حال زندگی هستند.

داویدیان، تصریح کرد: به مدت هشت سال از سوی حضرت پاپ به عنوان اسقف ارامنه کاتولیک در ایران مشغول به خدمت هستم و از ایرانیان خاطرات خوبی دارم.

اسقف ارامه کاتولیک ایران در آخر برای طلب صلح و آرامش در جهان دعا کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.