0

اتحاد مسلمانان و مسیحیان کانادا علیه مواد درسی غیراخلاقی

  • کد خبر : 52765
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
اتحاد مسلمانان و مسیحیان کانادا علیه مواد درسی غیراخلاقی
هم‌صدایی مسلمانان و مسیحیان کانادا علیه تدریس مسائل غیراخلاقی در مدارس این کشور به اعتراض پرداخته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مخالفت با آموزش همجنسگرایی LGBTQ+ در کانادا باعث ایجاد اتحاد بین والدین جامعه مسلمانان و مسیحیان کانادا شده است.

حضور زنان با حجاب در کنار سالمندان با تی‌شرت‌هایی که بر روی آن نوشته‌های کتاب مقدس دیده می‌شود، به صحنه عادی اعتراضات علیه تدریس مسائل غیراخلاقی در کانادا تبدیل شده است؛ این امر والدین مسلمان و مسیحی را که نگران تحصیل فرزندانشان در مدارس این کشور هستند، متحد کرده است.

عزیز وادیه، مهاجر مصری و یکی از مسلمانانی که از گسترش فرهنگ همجنسگرایی LGBTQ+ انتقاد می‌کند، گفت: وقتی ۲۲ سال پیش به اینجا آمدم، مسیحیان اکثریت بودند و من مسلمان بودم. در آن زمان آن‌ها ما را به آموزش مسیحیت به فرزندم مجبور نکردند. آن‌ها به هویت من احترام گذاشتند، اگرچه اکثریت بودند. اکنون کمتر از یک درصد جمعیت که طرفدار مسائل غیراخلاقی هستند عقاید خود را به تک تک ما تحمیل می‌کنند.

این تظاهرات، یکی از چندین تظاهراتی است که توسط گروهی به نام مسلمانان YYC سازماندهی شده است و توجه رسانه‌ها را در مرکز شهر کلگری، در استان آلبرتای کانادا به خود جلب کرده است.

جو شلنبرگ، یکی از والدین مسیحی، با پیوستن به اعتراضات هفته گذشته، نمایش اتحاد گروهش با مسلمانان را بسیار شیرین توصیف کرد. او گفت: خیلی خوشحالم که می‌توانیم در این مورد گرد هم بیاییم. یک بانوی مسلمان نزد من آمد و برای من دعا کرد و من احساس کردم که این لحظه بسیار شیرینی است.

ماه گذشته، گزارش‌های متعددی از والدین مسلمان منتشر شد که فرزندان خود را در اعتراض به رسمیت شناختن یا جشن گرفتن رویدادهای غرور در مدارس، از جمله در اتاوا، ادمونتون و لندن، انتاریو، در خانه نگه داشتند.

والدین مسلمان در مریلند اخیراً از جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا انتقاد کردند که «جناح راست آمریکایی» را به دلیل مخالفت مسلمانان با ایدئولوژی جنسیتی و آموزش همجنسگرایی LGBTQ در مدارس مقصر دانسته است.

ماه گذشته نیز گروهی از مسلمانان کانادا در اعتراض به تدریس مطالب مرتبط به همجنسگرایی LGBTQ و نصب پرچم رنگین کمانی متعلق به هم‌جنس‌گرایان در ساختمان‌های دولتی، مقابل دفتر جاستین ترودو، نخست‌وزیر این کشور تجمع کردند. معترضان شعار می‌دادند: «بچه‌های ما را رها کنید».

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!