0
جبهه عمل اسلامی لبنان تأکید کرد؛

ضرورت صدور منشور مقابله با توطئه صهیونیستی توهین به مقدسات

  • کد خبر : 55046
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
ضرورت صدور منشور مقابله با توطئه صهیونیستی توهین به مقدسات
جبهه عمل اسلامی لبنان بر لزوم صدور منشور شرافت جهانی و قطعنامه‌ای الزام‌آور برای مقابله با توطئه صهیونیستی توهین به مقدسات اسلامی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جبهه عمل اسلامی لبنان آتش‌سوزی عمدی در مسجدی در شهر اسکلیستونا در جنوب شرق کشور سوئد را که به تخریب کامل مسجد منجر شد، محکوم کرد.

در بیانیه این جبهه آمده است: این حمله تروریستی شنیع در سالروز میلاد پیامبر(ص)، تلاشی مذبوحانه برای تحریک جهان عرب و اسلام و تضعیف دین، اعتقادات، مساجد و قرآن کریم انجام می‌شود.

جبهه عمل اسلامی لبنان تأکید کرد: اینگونه موارد و حملات (به مقدسات) همیشه در سوئد آغاز می‌شود و دولت این کشور مسئول هر آن چیزی است که به نام آزادی غیرمسئولانه، غیراخلاقی، غیر مذهبی و غیرانسانی روی می‌دهد.

این جنبش با بیان اینکه با هر گونه پاسخ به حادثه آتش‌سوزی عمدی مسجد سوئد هم مخالفت است، گفت: حتی اگر واکنشی رخ دهد، باز دولت سوئد در قبال آن مسئول است و اینکه شروع کننده، ستمکارترین است و مسلمانان هم اگر واکنشی نشان دهند برای دفاع از دین، قرآن، پیامبر(ص)، مساجد و عقایدشان است.

جبهه عمل اسلامی لبنان با هشدار درباره وجود یک طرح صهیونیستی افراطی با هدف ورود اسلام به درگیری با غرب گفت: تلاشی بدخواهانه با هدف تبدیل گفت‌وگوی تمدن‌ها به درگیری تمدن‌ها جریان دارد.

این جنبش از دولت سوئد خواست برای تعقیب، دستگیری و مجازات عاملان وارد عمل شود.

جبهه عمل اسلامی لبنان بر ضرورت صدور یک منشور شرافت جهانی و یک قطعنامه بین‌المللی الزام‌آور تأکید کرد که از وقوع و تکرار این گونه اعمال شنیع جلوگیری کند و بدون رحم و عنایت نسبت به عوامل تعرض به مقدسات و اعتقادات آنها را مجازات کند.

در پایان این بیانیه آمده است: بیش از دو میلیارد مسلمان در جهان تعرض به مقدسات را هرگز برنمی‌تابند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!