4
موبد زرتشتیان اصفهان:

زرتشتیان در انتخابات مشارکت حداکثری دارند

  • کد خبر : 18445
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
زرتشتیان در انتخابات مشارکت حداکثری دارند
موبد زرتشتیان اصفهان گفت: هر جا بدانیم که پای آبرو، استقلال و سرافرازی ایران در میان است در صف اول خواهیم بود و در انتخابات پیش رو نیز زرتشتیان مشارکت حداکثری خواهند داشت تا سرنوشت ایران زمین را به نیکی رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بهزاد نیک دین، موبد زرتشتیان اصفهان درباره لزوم مشارکت حداکثری مردم و اقلیت‌های دینی در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: در وهله اول به روان پاک همه شهدای ایران درود می فرستیم که جان پاک خود را برای اعتلا و حفظ سرزمین ایران فدا کردند و امروز جای همه این شهیدان خالی است. امیدواریم کسانی که به شورای اسلامی شهرها ورود پیدا می کنند و کسی که رئیس جمهور می‌شود خون این شهیدان را پاس بدارند.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید از وعده‌های توخالی پرهیز کنند، گفت: در ادوار مختلف انتخابات برخی از کاندیداها وعده‌هایی دادند که پس از انتخاب شدن در آن سمت به این وعده‌ها عمل نکردند و تنها باعث بی‌اعتمادی مردم به امور کشور شدند. امروز با عملکرد اشتباه همین افراد تعداد کوخ نشینان بیشتر و کاخ نشینان فزونی یافته اند که این امر به وضوح قابل مشاهده است.

خادم آتشکده زرتشتیان اصفهان، گفت: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید از ابتدا بداند که چه وعده‌هایی می‌دهد و اگر به مردم قول و وعده‌ای داد باید به آن عمل کند. امروز اولویت اصلی کشور بهبود وضعیت اقتصادی و ارتقای معیشت مردم است. نباید همه مشکلات را به گردن بیگانگان بیندازیم، چراکه اختلاس، فساد و گرانی ها ربطی به بیگانگان ندارد و تنها به مدیریت ضعیف مسئولان بر می‌گردد.

موبد نیک دین با بیان اینکه زرتشتیان همواره به چیزی جز اعتلا و آبادانی سرزمین اهورایی ایران نیندیشیده‌اند، تصریح کرد: هر جا بدانیم که پای آبرو، استقلال و سرافرازی ایران در میان است در صف اول خواهیم بود و در انتخابات پیش رو نیز زرتشتیان مشارکت حداکثری خواهند داشت تا سرنوشت ایران زمین را به نیکی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: مردم با چشمانی باز و عقلانی کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند. انتخابات سرنوشت ایران را رقم می‌زند و کسانی که هنوز برای شرکت در انتخابات مردد هستند چشم و دل خود را باز کنند و در انتخابات حضوری آگاهانه داشته باشند.

موبد زرتشتیان اصفهان، خاطرنشان کرد: مردم امروز مشکلات زیادی دارند به طوری که نسبت به اصلاح برخی امور ناامید شده‌اند. رئیس جمهور منتخب باید پرده ناامیدی را از چشمان مردم کنار بزند و نور امید بر دل آنان بتاباند. حرف دلمان باید با عملمان یکی باشد و همه، جا دارد نیت خود را صاف کنیم و کاندیداها نیز باید به این مهم توجه ویژه کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=18445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!