4

انجمن زرتشتیان کرمان: مسلمانان غزه ما را شریک غم خود بدانند

  • کد خبر : 56472
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
انجمن زرتشتیان کرمان: مسلمانان غزه ما را شریک غم خود بدانند
انجمن زرتشتیان کرمان در پیامی با ابراز انزجار از اقدامات غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی خواهان صلح و جلوگیری از کشتار مردم فلسطین شدند و با قربانیان مردم غزه در این فاجعه انسانی احساس همدردی کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، انجمن زرتشتیان کرمان در پیامی با ابراز انزجار از اقدامات غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی خواهان صلح و جلوگیری از کشتار مردم فلسطین شدند و با قربانیان مردم غزه در این فاجعه انسانی احساس همدردی کردند. متن پیام انجمن زرتشتیان کرمان را در ادامه می‌خوانید؛

به یاری اهورامزدا

راه در جهان یکی است و آن راستی است.

جهان امروز بیش از گذشته نیازمند آموزه‌های اخلاقی از جمله آموزه‌های اشو زرتشت اسپنتمان است. گفتار نیک، کردار نیک و اندیشه نیک، آموزه‌ای است که امروزه جهان باید به آن توجه کند.

اشو زرتشت که پیام‌آور پاکی و راستی است همواره تاکید دارد که باید از پلیدی‌ها و ناپاکی‌ها اجتناب کنیم و بی‌شک اقدامات اخیر حکومت جنایتکار صیهونیسم در تجاوز به حریم مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه نشانگر افکار و اهداف پلید این حکومت کودک‌کش است.

لذا انجمن زرتشتیان کرمان ضمن ابراز همدردی با مردم بی دفاع و ستم کشیده فلسطین، انزجار خود را از اقدامات وحشیانه و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی ابراز می‌دارد و خواهان صلح و جلوگیی از کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین می‌باشد.

سیروس نیک بخش
رییس انجمن زرتشتیان کرمان

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!