1

۷۰ درصد مسلمانان بریتانیا اسلام هراسی را در محل کار تجربه کرده اند

  • کد خبر : 35723
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
۷۰ درصد مسلمانان بریتانیا اسلام هراسی را در محل کار تجربه کرده اند
بر اساس نظرسنجی جدیدی که منتشر شده است از هر ۱۰ مسلمان بریتانیایی، هفت نفر انواع اسلام هراسی را در محل کار تجربه کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بر اساس نظرسنجی جدیدی که منتشر شده است  از هر ۱۰ مسلمان بریتانیایی، هفت نفر انواع اسلام هراسی را در محل کار تجربه کرده اند.

این نظرسنجی نشان داد که حدود 69 درصد از مسلمانانی که در حال حاضر در بریتانیا مشغول به کار هستند، در حین کار با رفتارهای اسلام هراسانه مواجه بودند.

اینها شامل تعامل با مشتریان و سایر افراد (44 درصد)، در طول رویدادهای اجتماعی مرتبط با کار (42 درصد) و هنگام ترفیع (40 درصد) بوده است.

این نظرسنجی به سفارش  «هایفن» ، یک سازمان نظارت بر اسلام هراسی و تبعیض علیه مسلمانان در اروپا و توسط شرکت نظرسنجی «ساوانتا کامرس» انجام شد.

در مجموع 1503 مسلمان بریتانیایی بین 22 آوریل تا 10 می برای جمع آوری داده هایی که نماینده مسلمانان بریتانیا از نظر سن، جنسیت، قومیت و منطقه هستند، مورد نظرسنجی قرار گرفتند.

در این نظرسنجی مشخص شد که مسلمانان سیاه پوست در مقایسه با سایر مسلمانان سطوح بالاتری از اسلام هراسی را تجربه کرده اند.

در حالی که 37 درصد از کل مسلمانان موارد تبعیض در مرحله استخدام را گزارش کردند، این رقم برای مسلمانان سیاه پوست به 58 درصد بوده است.

جامعه مسلمان در بریتانیا نیز بار سنگین بحران هزینه های زندگی را احساس کرده است به طوری که 54 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که تامین هزینه های اولیه خانوار چالشی بزرگ تر از پنج سال پیش برای آنها شده است.

بر اساس گزارشی که جزئیات نتایج نظرسنجی را شرح می دهد با وجود افزایش اسلام هراسی و تبعیض و همچنین تنگنای مالی، مسلمانان هنوز نسبت به مشارکت گسترده تر در جامعه خو بین هستند.

با این وجود، این گزارش تاکید کرد که اگر دولت می خواهد به وعده ایجاد جامعه ای برابر عمل کند، باید رویکرد خود را نسبت به جوامع سیاه، آسیایی و اقلیت های قومی (BAME) تغییر دهد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=35723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!