3
با حضور بانوان اندیشمند لبنانی؛

وبينار «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 20037
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
وبينار «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» برگزار می‌شود
وبينار تخصصی «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» با معرفی کتاب بانوی اول روایت تاریخی ـ داستانی از زندگانی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، نشست تخصصی با عنوان «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» با معرفی کتاب بانوی اول را فردا، ۲۹ تیرماه به زبان‌های فارسی و عربی برگزار می‌کند.

در این نشست، خانم رزان برکات، استاد فقه و اصول و عضو مجمع تقریب مذاهب اسلامی و خانم امیره برغل، پژوهشگر حوزه علوم اسلامی از لبنان و محمد تقی موحدی، محقق و نویسنده کتاب بانوی اول (روایت تاریخی ـ داستانی از زندگانی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س) سخنرانی خواهند داشت.

زهرا سلامی، استاد حوزه و دانشگاه، دبیر علمی این نشست از سوی اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان است و برنامه در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور برگزار می‌شود و هم‌زمان از صفحه اینستاگرام معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پخش خواهد شد.

به گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست تخصصی «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» سه‌شنبه، ۲۹ تیرماه ساعت ۱۱ تا ۱۳ به وقت تهران از طریق پایگاه اینترنتی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دسترس علاقه‌مندان است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=20037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!