0

مفتی اعظم عمان: پاسخ شجاعانه ایران شادی آفرین بوده است

  • کد خبر : 62160
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
مفتی اعظم عمان: پاسخ شجاعانه ایران شادی آفرین بوده است
مفتی اعظم سلطان نشین عمان با تقدیر از پاسخ مشروع و قانونی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی، از آن به اقدامی شجاعانه تعبیر کرد و گفت که این کار موجب مسرت شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شیخ احمد بن حمد الخلیلی، مفتی اعظم عمان در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امیدوارم که این اقدام ایران بزودی نتیجه و ثمره آن به بار بنشیند.

وی افزود: از اینجا اعلام می کنم که این اقدام و اقدامات مشابه آن مایه تقدیر است و امیدواریم که هیبت و شکوه امت اسلامی با این اقدامات حفظ شود، چرا که باید مانع از شرارت شد و اگر اقدامی برای جلوگیری از (رژیم صهیونیستی) صورت نگیرد، همه جا پخش خواهد شد.

الخلیلی همچنین ابراز امیدواری کرد که این اقدام ایران موجب آزار صهیونیست‌ها و همه حامیان آنها شود، هیبت آنها را درهم بشکند و نیرنگ آنها را به خودشان برگرداند و مسلمانان را از شر آنها رهایی بخشد.

مفتی اعظم عمان همچنین از امت اسلامی خواست که زمام امور را به دست گرفته و به یاری مستضعفان غزه و فلسطین بشتابند و تنها به اقدام عملی جزیی اکتفا نکنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی ازجمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این موضوع واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین بدنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیماهای جنگنده‌ خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=62160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!