2
امام جمعه مریوان:

ملت ایران حماسه بزرگ را در انتخابات رقم می‌زنند

  • کد خبر : 18604
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۹
ملت ایران حماسه بزرگ را در انتخابات رقم می‌زنند
امام جمعه مریوان گفت: مردم کردستان به همراه ملت با حضور در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر همراهی و پشتیبانی از اصل نظام، قانون و رهبری را به دشمنان انقلاب اسلام ثابت و حماسه بزرگ رقم خواهند زد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ماموستا مصطفی شیرزادی در گردهمایی روحانیون مریوان و سروآباد که با موضوع «امام راحل، انتخابات، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح» برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون همواره در صحنه بوده و خواهند بود، چون به معنا در اجرای عدالت همه کوشا هستند.

وی تصریح کرد: روحانیون در استان کردستان همواره در عرصه‌های مختلف دینی، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و غیره پیش‌قدم بوده و دیگران نیز به مشارکت و حضور دعوت کرده‌اند.

امام جمعه مریوان افزود: همه می‌دانید که اجتماع انسان هرچند کوچک، بدوی و حتی جنگلی باشد احتیاج به قانون لازم اجرا دارد تا نظم بر آن حاکم شود.

ماموستا شیرزادی تصریح کرد: ادیان الهی همه برای نظم و انضباط زحمت کشیده‌اند، اما هیچ مکتبی به اندازه اسلام در این راستا دستور و تاکید نداشته است این نظم و انضباط به قانون و مجریان قانون حاصل می‌شود.

وی عنوان کرد: می‌طلبد که همه با حضور حداکثری، با بصیرت، آگاهانه و پرشور را در این عرصه سیاسی و بسیار مهم داشته باشیم.

امام جمعه مریوان اضافه کرد: حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است و موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شو.

وی افزود: ملت ایران و علی الخصوص مردم انقلابی و همیشه در عرصه کردستان یقیناً در ۲۸ خردادماه امسال با حضور در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر همراهی و پشتیبانی از اصل نظام، قانون و رهبری را به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت خواهند کرد.

ماموستا شیرزادی در پایان از شوراها نیز به عنوان پل ارتباطی بین مردم و نظام نام برد و گفت: مردم در انتخاب شوراها بر اساس توانایی و تخصص افراد رأی بدهند و به وعده‌هایی که برخی‌ها فقط برای جمع کردن رأی می‌دهند و هیچ پشتوانه اجرایی ندارد توجه نکنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=18604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!