0
حماس:

قبرستان‌های جعلی هویت قدس شریف را تغییر نخواهد داد

  • کد خبر : 41951
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۱۱
قبرستان‌های جعلی هویت قدس شریف را تغییر نخواهد داد
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با محکومیت تلاش صهیونیست‌ها برای تغییر هویت قدس شریف از طریق ایجاد بوستان‌های توراتی و قبرستان‌های جعلی، این تلاش‌ها را محکوم به شکست خواند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمد حماده، سخنگوی حماس در قدس، تأکید کرد: تلاش‌های بسیار اشغالگران برای تغییر هویت قدس اشغالی از طریق تصرف اراضی، ایجاد بوستان‌های توراتی و قبرستان‌های جعلی، جنایتی دوباره از سوی صهیونیست‌ها و نقض آشکار گرفتن کلیه قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی است.

حماده با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: این اقدامات تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که در تغییر واقعیت‌های تاریخی و هویت قدس شریف موفق نخواهد بود.

وی با تأکید بر رد قاطع حماس بر هرگونه طرح یهودی‌سازی قدس شریف، تصریح کرد: ملت ما تا زمان آزادی و پایان اشغالگری در سرزمین خود پایداری و از مقدسات خود با تمام ابزارها دفاع خواهند کرد.

پیش‌تر گزارش‌هایی انتشار یافته بود که نشان می‌داد، قبرهای بدون مرده، اقدام جدیدی است که توسط اشغالگران در مناطق مختلف شهر قدس با به‌کارگیری سنگ‌های عظیم و چيدن آن‌ها به صورت پیوسته و موازی انجام می‌شود تا اینکه در ظاهر به صورت یک قبرستان دیده شود.

از دهه ۷۰ قرن گذشته، در شهر سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی قبرهایی ايجاد شده که به مرور زمان مساحت آن گسترش یافته است و چندین منطقه از جمله محله وادی‌الربابة، وادی حلوه، هضبة سلوان، الحارة الوسطی و الصلودحا را شامل می‌شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=41951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!