0

شیخ نعیم قاسم: مسلمانان و مسیحیان انحرافات اجتماعی غرب را نمی‌پذیرند

  • کد خبر : 53865
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
شیخ نعیم قاسم: مسلمانان و مسیحیان انحرافات اجتماعی غرب را نمی‌پذیرند
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به انحرافات اجتماعی که در غرب رواج یافته است، تأکید کرد که مسلمانان و مسیحیان چنین رفتارهای منحرف و فاسدی را نخواهند پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تأکید بر لزوم مقابله و کنار گذاشتن پروژه‌های فساد و با اشاره به اینکه همجنس‌گرایی که توسط غرب ترویج می‌شود یک مشکل بیولوژیکی نیست، بلکه یک انتخاب شخصی است تأکید کرد که مسلمانان و مسیحیان این رفتارهای فاسد و منحرف را قبول ندارند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان که در مراسم یادبودی که حزب‌الله به مناسبت درگذشت مصطفی یزبک در غرب بعلبک با حضور شیخ محمد یزبک، تعدادی از نمایندگان، رهبران احزاب، شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و مردم برگزار کرد، گفت: این مناسبت مصادف با تاریخ آزادسازی دوم (آزادسازی شرق لبنان از گروهک‌های تکفیری‌) و سقوط پروژه تکفیری است که می‌خواستند اسلام را از مسیر واقعی و صحیح آن منحرف کنند.

شیخ نعیم قاسم افزود: تکفیری‌ها به هیچ کس، اعم از مسیحی، شیعه، سنی و غیرمذهبی رحم نکرده و دست به کشتارهای دسته جمعی زدند، مردم را آواره کردند و کودکان را به قتل رساندند. تعداد کشته‌های اهل سنت بیشتر از کشته‌های دیگر مذاهب است. آن‌ها می خواستند بقاع را به بخشی از حکومت انحرافی خود تبدیل کنند. اما قبل از اینکه بتوانند به خواسته خود برسند، نابود و متلاشی شدند و ما توانستیم تصویر واقعی اسلام اصیل محمدی را دوباره معرفی کنیم.

شیخ قاسم هشدار داد: همجنس‌گرایی یک پروژه فرهنگی و آموزشی برای غرب است و آمریکا و اروپا به دنبال دور کردن انسان از ارزش‌ها، اصول و اخلاقیات هستند. آن‌ها وقتی که قرآن را به بهانه آزادی آتش می‌زنند، می‌دانند احساسات مسلمانان را تحریک می‌کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=53865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!