1

شرکت هزاران فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی

  • کد خبر : 49682
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
شرکت هزاران فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی
هزاران فلسطینی به منظور اقامه نماز جمعه خود را به مسجد مبارک الاقصی در بیت المقدس اشغالی رساندند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هزاران فلسطینی ساکن بیت‌المقدس و کرانه باختری و اراضی اشغالی ۴۸ نماز جمعه را در جای جای مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که شمار زیادی از نظامیان صهیونیست با استقرار در بخش‌های مختلف شهر قدس؛ به‌ویژه اطراف مسجد مبارک الاقصی فلسطینیان را تفتیش بدنی کرده و مدارک شناسایی آنان را بازرسی کردند.

هزاران فلسطینی امروز جمعه در لبیک به ندای فجر عظیم، نماز صبح را در شکوهی هر چه  تمامتر در مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران فلسطینی ساکن بیت المقدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری از نخستین ساعات بامداد امروز خود را به مسجدالاقصی رسانده و نماز صبح را در این مکان مقدس به جا آوردند.

نمازگزاران فلسطینی پس از اتمام نماز در این مسجد اعتکاف کرده و به راز و نیاز با معبود جهانیان پرداخته و صبحانه دسته‌جمعی تناول کردند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان اسرائیلی با تجمع در تعدادی از دروازه‌های مسجدالاقصی آیین‌های تلمودی در آنها برپا کردند.

لازم به ذکر است که شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان اسرائیلی در جای جای بخش قدیمی شهر قدس مستقر شده بودند.

حضور پرشور فلسطینیان در نماز صبح مسجدالاقصی

حضور پرشور فلسطینیان در نماز صبح مسجدالاقصی

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!