1

دین‌شناسی براساس علم و تقوا باشد

  • کد خبر : 35397
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
دین‌شناسی براساس علم و تقوا باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دین‌شناسی باید براساس علم و تقوا باشد، گفت: انسان باید جایگاه عدل را پیدا کند چراکه عدل قانون است و بر همه جهان تکوین غالب است.

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری مفاز، آیت‌لله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با کارگزاران حج تمتع استان، با بیان اینکه سخن گفتن تابع معرفت است، اظهار داشت: انسان شخصیت‌های بالاتر از خود را نمی‌تواند درک کند.

وی با بیان اینکه تعریف دین را کسی می‌داند که از دین بهره کافی داشته باشد، بیان داشت: وقتی عقل در دین مطرح می‌شود یعنی خداوند عادل است لذا انسان باید جایگاه عدل را پیدا کند زیرا عدل قانون است و بر همه جهان تکوین غالب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ستمگر در دین خدا جایگاهی ندارد، گفت: ۵۰ کشور اسلامی نام خود را سازمان همکاری اسلامی گذاشته‌اند در حالی که این سازمان با یهودی‌ها همکاری و پول مسلمانان را می‌دهند تا مسلمانان را بکشند.

عبادی با بیان اینکه ۸۰ سال فلسطین را اشغال کردند و مردم را می‌کشند، یادآور شد: همچنین امنیت را از حرم و منا گرفتند آثار اسلامی را از بین بردند.

وی با بیان اینکه در نفس هر کدام از ما یک فرعون است که خیلی خطرناک است، افزود: افسوس که انسان‌های شایسته را بر می‌دارند و بقیه را می‌گذارند همان‌گونه که استکبار جهانی مطهری را بر می‌دارد و صدام حسین را جایگزین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جنگ را به ما تحمیل کردند، گفت: طرح دشمنان برای از بین بردن خوبان و سپس تسلط است و کسانی که دل به دشمن داده‌اند بدانند که اگر دشمن مسلط شود در ابتدا آنان را از بین می‌برد.

عبادی با بیان اینکه آمریکا در حال اضمحلال است، تصریح کرد: آنچه باید حاکم باشد اسلام است لذا مسلمانان باید بیدار باشند و امیدواریم قبله اول مسلمین از دست صهیونیست‌ها و قبله اصلی مسلمانان از دست آمریکایی‌ها و وهابیت نجات یابد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=35397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!