1

توئیت مفتی اعظم عمان درباره نزدیک‌بودن نابودی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 46581
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
توئیت مفتی اعظم عمان درباره نزدیک‌بودن نابودی رژیم صهیونیستی
«شیخ احمد بن حمد الخلیلی»، مفتی اعظم عمان با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر، به مردم فلسطین نوید داد که نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شیخ احمد بن حمد الخلیلی، مفتی اعظم عمان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر، مردم فلسطین را به وحدت کلمه براساس رویکرد قرآن و راه روشن پیامبر اکرم(ص) فراخواند و به آنها نزدیکی نابودی رژیم اشغالگر را نوید داد.

وی نوشت: «تنش‌های داخلی که رژیم اشغالگر اسرائیل شاهد آن است، ممکن است به جنگ داخلی منجر شود که این مسئله نابودی قریب‌الوقوع اسرائیل را نوید می‌دهد».

مفتی اعظم عمان تأکید کرد: «اخبار مربوط به شکاف روزافزون در رژیم صهیونیستی اشغالگر و اختلاف شدید بین آنها نوید نزدیکی این رژیم منفور را می‌دهد. امیدوارم که مردم فلسطین براساس هدایت‌های قرآن و پیامبر اکرم(ص) متحد شوند».

بیش از دو ماه است رژیم صهیونیستی شاهد تشدید تظاهرات هفتگی برای تحت فشار قرار دادن کابینه نتانیاهو جهت عقب‌نشینی از طرح‌های کاهش اختیارات قوه قضاییه این رژیم به نفع قوه مقننه و مجریه است.

در طرح کابینه نتانیاهو موسوم به «اصلاح قانون قضایی» که ساکنان سرزمین‌های اشغالی (اسرائیل) از آن به کودتای «قانون اساسی» تعبیر می‌کنند، از اختیارات دستگاه قضایی این رژیم کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه قوه مجریه و مقننه در این رژیم تقویت خواهد شد.

در این طرح همچنین، اختیارات مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی و اختیارات مشاوران قضایی دیگر وزارتخانه‌های این رژیم گرفته خواهد شد و وزیر این امکان را خواهد داشت هر مشاور قضایی را که بخواهد در دفتر خود برکنار یا منصوب کند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!