5

تأکید علمای بحرین بر بازگشایی حسینیه های این کشور

  • کد خبر : 15999
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
تأکید علمای بحرین بر بازگشایی حسینیه های این کشور
علمای بحرین با بیان اینکه حسینیه ها یکی از عبادتگاه های اصلی هستند و همچون مساجد باید مورد توجه قرار گیرند، افزودند: بر این اساس باید حسینیه ها همراه با مساجد بازگشایی شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، علمای بحرین با بیان اینکه حسینیه ها یکی از عبادتگاه های اصلی هستند و همچون مساجد باید مورد توجه قرار گیرند، افزودند: بر این اساس باید حسینیه ها همزمان با بازگشایی نهاد های اجتماعی، همراه با مساجد بازگشایی شود.

علمای بحرین اشاره کردند: مساجد و حسینیه ها نقش معنوی و تربیتی مهمی در کاهش بارهای روانی همه گیری کرونا دارند و همچنین در های آسمان را برای استجابت دعا برای نابودی ویروس باز می کنند.

ایشان با بیان اینکه جامعه ثابت کرده که توانایی همزیستی با ویروس و پایبندی به دستور العمل های بهداشتی و مسئولیت پذیری کامل در قبال توصیه های صادره از سوی طرف های ذیربط را دارد، تصریح کردند: تأخیر و عقب انداختن بازگشایی حسینیه ها مطابق شرایط و دستور العمل های بهداشتی، معنی ندارد.

علمای بحرین از همگی به ویژه مسئولین حسینیه ها و تمامی طرف های ذیربط خواستند برای بازگشایی حسینیه ها مطابق شرایط و دستور العمل های بهداشتی معمول، اقدام کنند.

علمای بحرین از تلاش های طرف های ذیربط در جهت حمایت از جامعه در برابر آثار ویروس تشکر و قدردانی کردند و از درگاه الهی خیر و صلاح همگی را مسئلت جستند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=15999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!