2

برپایی نمایشگاه سیار معرفی اسلام در کانادا از سوی جوانان مسلمان

  • کد خبر : 20942
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
برپایی نمایشگاه سیار معرفی اسلام در کانادا از سوی جوانان مسلمان
انجمن جوانان مسلمان در کانادا نمایشگاه سیاری را برای معرفی اسلام حقیقی به شهروندان کانادایی در سراسر این کشور راه اندازی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به نقل از « cbc»، انجمن جوانان مسلمان در کانادا نمایشگاه سیاری را برای معرفی اسلام حقیقی راه اندازی کرده اند.

این نمایشگاه تحت عنوان «اسلام در حرکت،من مسلمان هستم،هرسوالی داری از من بپرس» راه اندازی شده است تا راه برای آشنایی غیرمسلمانان با اسلام حقیقی و مقابله با اسلام هراسی هموارتر شود.

ترتیب دهندگان این برنامه با راه اندازی این نمایشگاه سیار به سراسر کشور سفر می کنند و با کانادایی ها در مورد اسلام صحبت می کنند تا با اسلام هراسی مقابله کنند.

شاهرخ عابد ، نماینده جامعه مسلمانان در «ساسکاتون» در این باره می گوید: بسیاری از تصورات غلط درباره مسلمانان ناشی از اقدامات گروه کوچکی از افراد است که واقعا از اسلام پیروی نمی کنند ، اما از اسلام به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده می کنند.

وی افزود: بسیاری از سوالات مطرح می شود از این قبیل که «آیا اسلام دین خشونت آمیزی است؟» ، « آیا شما مردم را مجبور به تغییر دین می کنید؟» ؛ اما ما همه این تصورات غلط را از بین می بریم و می گوییم  که ما اینجا در صلح هستیم و این همان چیزی است که اسلام به ما می آموزد.

عابد گفت که وقتی آموزه های واقعی اسلام ارائه می شود ، بسیاری از کانادایی ها نظرهای غلط خود درباره اسلام و مسلمانان را تغییر می دهند.

جوانان هنگام بازدید از شهرهای مختلف در کانادا حدود 16هزار کیلومتر را طی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=20942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!