1

انتقاد مسلمانان انگلیس از برنامه‌ ضد تروریسم دولت

  • کد خبر : 46590
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
انتقاد مسلمانان انگلیس از برنامه‌ ضد تروریسم دولت
مسلمانان انگلستان توصیه‌های ارائه شده از سوی برنامه مبارزه با تروریسم دولت را بهانه‌ای برای کنارزدن مسلمان می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به نظر می‌رسد که استراتژی ضد تروریسم لندن دوباره روی مسلمانان متمرکز شده است. چرا که در آن دوباره بر موضوع به اصلاح «تهدید ناشی از افراط‌گرایی اسلامی» تأکید شده است.

ویلیام شاکروس که توسط دولت انگلیس برای دنبال کردن این استراتژی منصوب شده است، در سخنانی گفت: فعالیت ما نباید نباید محدود به رویارویی با ایدئولوژی افراطی در سازمان‌های ممنوعه باشد؛ بلکه باید افراط‌گرایان محلی را هم شامل شود؛ کسانی که می‌توانند فضایی را ایجاد کنند که نتیجه آن تروریسم است.

وی مدعی وجود استانداردهای دوگانه‌ای شد که در آن تعریف ایدئولوژی اسلامی بسیار محدود است. درحالی که نسبت به راست‌گرایان افراطی عملکرد کاملاً متفاوت است و طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود.

یاسمین البهای براون از خیریه «مسلمانان انگلیس برای دموکراسی سکولار»، در مقاله‌ای در روزنامه Aye، از انتصاب شاکروس انتقاد و تصریح کرد که وی همیشه اظهاراتی ضداسلامی و ضد مسلمانان را مطرح می‌کند.

شاكروس در سال ۲۰۱۲ و زمانی که مدیر انجمن هنری جكسون آمریكا بود در سخنانی با اشاره به تعداد فزاینده مسلمانان در همه كشورهای اروپایی گفت: اسلام یكی از برجسته‌ترین خطرات است كه آینده انگلیس را تهدید می‌كند.

یاسمین البهای براون بر اهمیت طراحی یک استراتژی مؤثر برای مقابله با روایات دروغینی علیه مسلمانان تأکید کرد  که توسط افراط‌گرایان و نئونازی‌ها در اینترنت و در زندگی واقعی ترویج و تبلیغ می‌شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.