1

امام جمعه ملبورن: فلسطین مسأله تنها یک مذهب نیست

  • کد خبر : 34028
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
امام جمعه ملبورن: فلسطین مسأله تنها یک مذهب نیست
امام جمعه ملبورن گفت: در بحث فلسطین این موضوعی نیست که تنها مرتبط با یک مذهب باشد بلکه همه ملت‌های آزادیخواه جهان که در رأس آن جهان اسلام قرار دارد، باید برای مردم فلسطین یکصدا شوند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام اشفاق وحیدی، امام جمعه ملبورن با پورنجف معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در استرالیا دیدار کرد.

در این دیدار بر یکصدایی عالم اسلام علیه ظلم و اشغالگری استکبار از جمله برائت از رژیم صهیونیستی و یکپارچگی برای دفاع از ملت‌های مظلوم به ویژه مردم مقاوم فلسطین و بر ترویج پیام صلح، دوستی و همزیستی دین مبین اسلام به تمامی ادیان و مذاهب با هدف غلبه بر دسیسه دشمنان مشترک و جلوگیری از هرگونه تفرقه در جامعه تاکید شد.

اشفاق وحیدی نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن طی دیدار با معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در استرالیا بر اهمیت یکصدایی جهان اسلام برای پیروی از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از مستضعفین جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.

وی از اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از عزت و افتخار ملل اسلامی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، افزود: امروز همه ملت‌ها باید مانند روحیه انقلابی ملت ایران دست به دست هم داده و جلوی دشمنان مشترک و مخالفان صلح و برادری میان مذاهب اسلامی و سایر ادیان آسمانی بایستند.

امام جمعه ملبورن گفت: فلسطین و کشمیر در کنار دیگر چالش‌های جهان اسلام مانند سوریه، عراق، افغانستان و یمن دغدغه اصلی مسلمانان به شمارمی رود، در بحث فلسطین این موضوعی نیست که تنها مرتبط با یک مذهب باشد بلکه همه ملت‌های آزادیخواه جهان که در رأس آن جهان اسلام قرار دارد، باید برای مردم فلسطین یکصدا شوند.

وی افزود: امروز استکبار جهانی و دست نشانده‌های آنان در منطقه مرتکب جنایات و طرح‌های شیطانی علیه ملت‌های مظلوم هستند لذا سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد باید به وظیفه خود عمل کنند و جلوی چنین اقدامات ضدبشری قدرت‌های استکباری را بگیرند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34028

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!