0

الازهر مصر به فلسطینی‌ها نسبت به «ترک سرزمین خود» هشدار داد

  • کد خبر : 55573
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
الازهر مصر به فلسطینی‌ها نسبت به «ترک سرزمین خود» هشدار داد
الازهر مصر از دولت‌های عربی و اسلامی خواست تا در برابر انحراف غیرانسانی غرب و حمایت آنها از رژیم صهیونیستی موضع جدی و واحدی اتخاذ کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، الازهر مصر روز چهارشنبه در بیانیه‌ای از دولت‌های عربی و اسلامی خواست تا در برابر انحراف غیرانسانی غرب که از نقض تمامی حقوق غیرنظامیان بی‌گناه فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها حمایت می‌کند، موضع جدی و واحدی اتخاذ کنند و تحقیقات بین‌المللی در مورد جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و سالمندان در نوار محاصره شده و منزوی غزه انجام دهند.

الازهر از کشورهای عربی و اسلامی خواست به وظیفه و مسئولیت دینی و تاریخی خود عمل کنند و برای ارائه سریع کمک‌های بشردوستانه و امدادی بشتابند و از عبور آن به مردم فلسطین در نوار غزه اطمینان حاصل کنند.

الازهر تصریح کرد: حمایت از غیرنظامیان بی‌گناه فلسطینی از طریق مجاری رسمی یک وظیفه شرعی مشروع و یک تعهد اخلاقی و انسانی است و تاریخ با کسانی که از این وظیفه کوتاهی می‌کنند مهربان نخواهد بود.

الازهر روز چهارشنبه در بیانیه‌ای تازه اعلام کرد: کشتار، خرابکاری و تروریسم رژیم صهیونیستی ننگی است که تاریخ آن را بر پیشانی صهیونیست‌ها و حامیان آنها می‌نویسد.

این بیانیه می‌افزاید: پوشش رسانه‌های غربی متعصبانه و مغرضانه علیه فلسطین و مردم آن است و اینها دروغ‌هایی است که ادعای آزادی‌هایی را که غرب مدعی حفظ آن است، افشا می‌کند.

الازهر ضمن فرستادن درود مجدد بر پایداری مردم فلسطین عزیز و قدردانی از در آغوش کشیدن این سرزمین گرانبها و پایبندی آنان به ماندن در خاک آن بدون توجه به هزینه و فداکاری، افزود: «سرزمین، مادر، آبرو و شرف ماست.»

الازهر به فلسطینیان پیام داد: برای شما بهتر است که در سرزمین خود به عنوان دلاور، قهرمان و شهید بمیرید تا اینکه آن را برای استعمارگران غاصب حلال بگذارید و بدانید که ترک سرزمین خود مرگ آرمان شما و ما و به نابودی آن برای همیشه می‌انجامد.

الازهر در پایان گفت: هدف قرار دادن غیرنظامیان اعم از زنان، کودکان و سالمندان بی‌دفاع، بیمارستان‌ها، بازارها، آمبولانس‌ها، مساجد و مدارسی که غیرنظامیان در آن پناه گرفته‌اند، محاصره خفه‌کننده نوار غزه به این شیوه غیرانسانی، استفاده از سلاح‌های سنگین که از نظر بین‌المللی و اخلاقی ممنوع است، قطع برق و آب و جلوگیری از رسیدن مواد غذایی و کمک‌های بشردوستانه و امدادی به نوار غزه، به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، نسل‌کشی، جنایت جنگی تمام‌عیار است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!