1

اعلام همبستگی هم‌وطنان ارامنه با دولت و ملت سوریه

  • کد خبر : 1637
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
اعلام همبستگی هم‌وطنان ارامنه با دولت و ملت سوریه

بيانيه مجمع نمايندگان و شوراي خلیفه‌گری ارامنه تهران درپی محکومیت حمله موشکی اخیر غرب به سوریه رسانه‌ای شد.

به گزارش مفاز؛ بدین‌وسیله اقدام نظامی آمریکا، فرانسه و انگلیس علیه نیروهای مسلح و مراکز نظامی جمهوری عربی سوریه و همچنین غیرنظامیان این کشور را که برخلاف قوانین و موازین بین‌المللی است، شدیداً محکوم نموده و از اقدام شرم‌آور برخی از کشورهای عربی در همراهی و همکاری با نیروهای مهاجم علیه سوریه ابراز انزجار می نمائی‌ام.

همچنین ضمن محکوم نمودن بی‌توجهی قدرت‌های جهانی نسبت به تهاجم نظامی انجام‌گرفته و همراهی آن‌ها با دشمنان ملت سوریه از اقدام شرافتمندانه و صادقانه کشورهایی که در کنار ملت سوریه ایستاده‌اند قدردانی می نمائی‌ام.

دولت و ملت شجاع سوریه به مقاومت قهرمانانه خود ادامه داده و روحیه میهن‌پرستی و تعهد و همچنین عزم و اراده خود در حمایت از دولت قانونی سوریه را به اثبات خواهد رساند.

از سران کشورهای متخاصم می‌خواهیم تا سیاست تحمیل طرح‌های خود به ملت‌های کوچک منطقه با توسل به‌زور و سلاح را کنار گذاشته و در راستای برقراری صلح از طریق اصول گفتگو و احترام و شناخت متقابل تلاش نمایند.

دعا می‌کنیم تا جنگ‌ها هر چه سریع‌تر پایان‌یافته و صلح و دوستی میان ملت‌های جهان برقرار شود.

در همین رابطه بيانيه مجمع نمايندگان و شوراي خلیفه‌گری ارامنه تهران به شرح ذیل است:

در شرايطی که دولت و ملت سوريه در سايه استقامت و اراده برخاسته از توان و انگیزه‌ای که حقانيت به آن‌ها بخشيده گام‌به‌گام به هدف دستيابی به يکپارچگی ملی و تماميت ارضی خود نزديک می‌شوند، بار ديگر ترفند نظامی آمريکا، فرانسه و انگليس خودنمایی کرد. حملات موشکی و هوايی اين قدرت‌ها گر چه صدماتی مالی و انسانی را وارد می‌کند ولی خدشه‌ای بر عزم مردم و دولت سوريه وارد نخواهد ساخت.

نهادهای اداری جامعه ارامنه تهران و شمال با محکوميت حملات و جنگ‌طلبی قدرت‌هایی که هدفشان همراهی با تروریست‌ها و زور مداران منطقه است. استواری و پايمردی ملت سوريه را قدر می‌نهد و اميدوار است تا هر چه زودتر شاهد صلح و سازندگی در آن کشور باشد.

مجمع نمايندگان جامعه ارامنه تهران و شمال

شوراي خلیفه‌گری جامعه ارامنه تهران و شمال

دیده بان

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=1637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!