4
آخوند کمالی:

حضور حداکثری اهل سنت در انتخابات، افتخار است

  • کد خبر : 18384
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۷
حضور حداکثری اهل سنت در انتخابات، افتخار است
مدیر حوزه علمیه اهل سنت خادمیه شهرستان راز و جرگلان گفت: اهل سنت خراسان شمالی همچون سایر انتخاباتها، در انتخابات ۲۸ خرداد حضور حداکثری خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آخوند کمالی، مدیر حوزه علمیه اهل سنت خادمیه شهرستان راز و جرگلان گفت شرکت و حضور حداکثری اهل سنت در انتخابات، یک افتخار است. وی انتخابات را افتخاری ملی و مذهبی دانست و گفت: ما اهل سنت با حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه‌ای از اتحاد ملی و وحدت اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی همچنین گفت: شرکت در انتخابات یکی از وظایف شرعی و اسلامی همه‌ی ملت ایران است و برغم وجود برخی گرانی ها، اما این موضوع سبب عدم شرکت در انتخابات نخواهد شد و اهل سنت خراسان شمالی برای اعتلای نظام در انتخابات شرکت می‌کنند چرا که این حضور، اقتدار ایران را در دنیا تداوم خواهد بخشید.

همچنین آخوند سرفراز مدیر حوزه علمیه کلاته ابریشم حضور در انتخابات را وظیفه‌ای ملی وشرعی اعلام کرد و گفت: برادران اهل سنت و شیعه، با پیروی از فرامین رهبری، بیانات ایشان را لازم‌الاجرا دانسته‌اند و با اتحاد در انتخابات شرکت می کنند.

آخوند کمالی افزود: مردم بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مأیوس کرده و به جهانیان اثبات کردند که همواره بر سر آرمان‌های این انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=18384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!