3

کلیمیان در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور خواهند داشت

  • کد خبر : 48025
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کلیمیان در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور خواهند داشت
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس امسال در 25 فروردین‌ برابر با روز عید پسح (عید آزادی بنی‌اسرائیل از دست فرعون) است که در تقویم کلیمیان به نام روز طبیعت نامگذاری شده و ما به خاطر همزمانی این روز با روز قدس مراسم روز طبیعت عید پسح را به روز دیگری موکول کردیم و جامعه کلیمیان در روز راهپیمایی قدس امسال دوشاوش سایر هموطنان حضوری پرشور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همایون سامه‌یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز قدس گفت: جنایت اخیر صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین که باعث آزردگی خاطر هر انسان آزاده‌ای شده اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را بیشتر کرده است.

وی ا فزود: بنیامین نتانیاهو با  توجه به اتفاقات اخیر داخلی در رژیم صهیونیستی و به منظور انحراف افکار عمومی این رژیم از اتفاقات اخیر جنایاتی را در روزهای گذشته علیه مردم فلسطین مرتکب شده است. شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان فلسطینی به دنبال جنایات اخیر صهیونیست‌ها موجبات آزردگی خاطر جامعه کلیمیان ایران را فراهم آورده و ایرانیان کلیمی خود را در غم و اندوه فلسطینیان در این جنایت شریک می‌دانند.

سامه‌یح نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: روز قدس امسال در 25 فروردین‌ماه برابر با روز عید پسح (عید آزادی بنی‌اسرائیل از دست فرعون) است که در تقویم کلیمیان به نام روز طبیعت نامگذاری شده است و ما به خاطر همزمانی این روز با روز قدس مراسم روز طبیعت عید پسح را به روز دیگری موکول کردیم و جامعه کلیمیان در روز راهپیمایی قدس امسال دوشاوش سایر هموطنان حضوری پرشور خواهند داشت.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه همه ملل آزاده جهان است که با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت‌شان از ملت مظلوم فلسطین و انزجارشان از جنایات صهیونیست‌ها را اعلام کنند و با حضور در راهپیمایی روز قدس نسبت به جنایات اخیر این رژیم جعلی اعتراض خود را نشان دهند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.