0

عاشورا دکان مدعیان کاذب را می بندد

  • کد خبر : 52490
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
عاشورا دکان مدعیان کاذب را می بندد
امام حسین علیه‌السلام و عاشورا معیار خوبی برای شناخت مسیر درست از نادرست است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مدعیان عرفان کاذب که گاهی از خداوند و قران و روایات نیز دم می زنند، این سرکرده های عرفان کاذب در ایام محرم چه کرده اند؟ روشن شدن این مسئله می تواند حقیقتی عریان اما ظاهرسازی شده را به خوبی نشان دهد.

آیا مدعیان معنویت بدلی – غربی و شرقی – در مسیر حسین بن علی علیه السلام بوده اند و یا این ده روز پر شور و حرارت و سخت را مانند دیگر روزهای سال به گذاشتن پیامهای ظاهری موفقیت، جذب، رسیدن به ثروت و معنویت بدلی و… گذرانده اند؟

نیم نگاهی به صفحات پر شمار افرادی که دم از معنویت های پوشالی و بی مبنا می زنند و مخصوصا عناصر مطرح آن نشان می دهد که آنان حقیقتا معنوت خواه و در کنار مظلومان و آسیب دیدگان هستند یا فقط به فکر مطامع دنیایی خود هستند!

چه فرقی است بین آنانی که در این ایام با نیت گرفتن سکه در مقابل حسین بن علی علیه السلام حاضر شدند و این دکان داران شبه معنوی که در لباس معنویت امام خود را تنها گذاشته و در مقابل بفکر کسب درآمد بیشتر از دنبال کنندگان خود هستند و حاضر نیستند حتی در دو روز انتهایی دهه اول یعنی تاسوعا و عاشورا سخنی از معنویت حقیقی یعنی امام حسین علیه السلام بر زبان بیاورند!

مگر از معنویت نمی خوانید؟ آیا امام حسین، حضرت زینب، حضرت ابالفضل، کلیت ماجرای پر غصه کربلا و… سراسر معنویت نیست!؟ آیا از آن نمی توان برداشت های پر مغز و پر معنای معنوی داشت؟ از سیره حضرت عباس در نیاشامیدن آب و فرمانبرداری در برابر امام تا غیرت و مردانگی، از رفتار زیبای برادر با خواهر، از مدل گفتار و رفتار پدر با فرزند، از مردم داری امام و مهربانی و عطوفت با مردم و حتی دشمن، شیوه ارتباط عاشقان امام با امام و…

آیا می توان در چنین حالتی گاهی اشاره به آیات قران و اشاره به خداوند باریتعالی را از زبان شما باور نمود که شما به آنچه میگویید صادقانه پایبند هستید؟!

معنویتی که بزرگان آن انسان های پر انحراف غربی و شرقی بوده اند و امروزه به وسیله این دکان داران معنویت بدلی در کشور منتشر می شود نمی تواند مردم را به منزل مقصود برساند و این حسین علیه السلام است که تنها مسیر حقیقی و ناب عرفان و معنویت است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.