5

بیانیه خانواده مسیح علی‌نژاد در روز عفاف و حجاب

  • کد خبر : 2029
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
بیانیه خانواده مسیح علی‌نژاد در روز عفاف و حجاب

خانواده علی‌نژاد در روز عفاف و حجاب در قالب بیانیه‌ای اعلام کردند: چنانچه هر کسی حتی جگرگوشه ما، حتی عصاره وجودمان، پاره تنمان قدمی و قلمی بر خط قرمزهای مردم غیور این سرزمین بزند ما هم همانند شما در برابرش ایستاده‌ایم و تا آخر می‌ایستیم.

به گزارش مفاز؛‌ خواهرزاده مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را بر علیه ارزش حجاب تحریک می‌کند در همایش دختران انقلاب که امروز، ۲۱ تیرماه، در حسینیه حاج همت برگزار شد بیانیه‌ای را قرائت و اعلام کرد: من از شهر بابل، دارالمؤمنین، از شهری با بیش از هزار و ۷۰۰ شهید، از شهر بهار نارنج، از جنس دختران انقلاب با افتخار اعلام می‌کنم که نوه ارشد حاج علی علی‌نژاد قمی، مردی انقلابی، مستحکم و غیرتمند در ایران اسلامی و نوه خانم زرین بادپا هستم، بانویی مهربان، فداکار، دلسوز که همچنان محکم و استوار در امتداد راه شهیدان انقلاب ایستاده است. من دختر خانم مینا علی‌نژاد قمی، بانویی محجبه، با بصیرت، مبارز و متعهد به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هستم.

زنان صبور سرزمین من؛ اینجا ایران اسلامی است، تنها پرچمدار حفظ حیا و حجاب فاطمی در تمام گیتی. ما پیرو مکتبی هستیم که زن را اکثر الخلق نامیده است. دختران عزیزم، خواهران عزیزم، ما پیرو دین و مذهبی هستیم که امام حی و حاضرمان یک بانوی ۱۸ ساله را الگوی حسنه خود می‌داند. ما پیروان حدیث قدسی «لولاک» هستیم که اگر زنی به نام فاطمه نبود دنیایی نبود. دختران انقلاب، ما وارثان حیا و حجاب همان بانو یعنی فاطمه‌ایم.

اما امروز به نمایندگی از بانوان و خانواده کوچک اما انقلابی و متعهد به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی خانواده علی‌نژاد اعلام می کنم خط قرمز ما حفظ  آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران من جمله؛ حراست از مقام امامت و ولایت اهل بیت(ع)، پاسداری از حریم ولایت فقیه، احیا و تداوم حیا و حجاب دختران عزیزمان و چنانچه هر کسی حتی جگرگوشه ما، حتی عصاره وجودمان، پاره تنمان قدمی و قلمی بر خط قرمزهای مردم غیور این سرزمین بزند ما هم همانند شما در برابرش ایستاده‌ایم و تا اخر می‌ایستیم.

امام سید علی، عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا؛ آنچه باید بکنیم، انجام می‌دهیم. آنچه باید هم گفت خواهیم گفت. ما هم جان ناقابلی داریم که در کف دست گرفته و در راه این انقلاب و اسلام فدا خواهیم کرد. آقا جانم دعا کن بر دل من و عرض شرمساری خدمت تک تک بانوان و دختران انقلاب مردان غیور سرزمینمان و خدمت همه خانواده های معظم شهدا چرا که ۴۰ سال است ما هم در کنار شما در همین مملکت زندگی کرده‌ایم، با هم خندیدیم، با هم اشک ریختیم، با هم سختی کشیدیم، با هم دفاع کردیم، با هم ایستادگی کردیم و تا تکمیل آرمان‌های انقلاب اسلامی باز هم در کنار هم مبارزه خواهیم کرد.

و چه می‌داند معنی این حماسه و ایستادگی‌ها را، معنی این عاشقانه‌ها و خواهرانه‌ها را، کسانی که با ما در این مملکت و در کنار من می‌ایستند و فریاد دلسوزی سر می‌دهند و می‌گویند برقص تا برقصیم، چه رقصی، مردم این مملکت ۴۰ سال است که رقصی چمران گونه دارند و رقصی چنان میانه میدانم آرزوست؛ پس بتاز تا بتازیم.

ایکنا

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=2029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.