3

فتاوای مفتی مولوی عبدالرحمن محبی درباره بهائیت

  • کد خبر : 43763
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۷:۱۱
فتاوای مفتی مولوی عبدالرحمن محبی درباره بهائیت
مشروح فتاوای مفتی مولوی عبدالرحمن محبی درباره بهائیت

پایگاه خبری مفاز – (۱) با توجه به اعتقادات مسلک بهائیت از جمله انکار خاتمیت نبی مکرم اسلام، انکار قیامت،نسخ اسلام و قرآن و…آیا افراد این فرقه ضاله از کفار به شمار می آید؟ حکم طهارت این افراد چه می باشد؟ و از آن جا که این افراد کمر به نابودی اسلام بسته و تابع قوانین حکومت اسلامی نیستند (به طوری که به عنوان نمونه نه تنها در انتخابات شرکت نمی کنند بلکه در فتنه ی سال 88 نیز تعداد قابل توجهی از اغتشاشگران یا خود بهائی بوده و یا با این تشکیلات در ارتباط بوده اند) آیا جزء کفار حربی به شمار می آیند؟ فتنه ی بهائیت فتنه ای است بزرگ و خطرناک، همه ی مسلمین باید آن را بشناسند و رد کنند.

2) با توجه به اینکه هزینه قابل توجهی از معاملات صورت پذیرفته با این افراد صرف تقویت این آئین و جلوگیری از پیشرفت اسلام می گردد به طوری که هر فرد بهائی موظف است میزان مشخصی از اموال و دارائی های خود را به تشکیلات به عنوان حقوق الله پرداخت نماید آیا معامله با این افراد جایز است؟ بهائیت از نظر هزینه کمی ندارد زیرا استکبار جهانی پشتیبان آن می باشد.

با توجه به مطالب فوق که افراد این فرقه به عنوان عیون دشمن در بین مسلمانان زندگی می کنند حکم رابطه و معاشرت فرد مسلمان با این افراد چیست؟ آری مکرهای گوناگونی را به کار می گیرند تا مسلمین را فریب دهند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=43763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.