3

فتاوای مفتی دارالعلوم زنگیان سراوان درباره بهائیت

  • کد خبر : 43779
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
فتاوای مفتی دارالعلوم زنگیان سراوان درباره بهائیت
مشروح فتاوای ضیاءالرحمن محمدی، مفتی دارالعلوم زنگیان سراوان درباره بهائیت

پایگاه خبری مفاز- با توجه به اعتقادات مسلک بهائیت از جمله انکار خاتمیت نبی مکرم اسلام، انکار قیامت،نسخ اسلام و قرآن و…آیا افراد این فرقه ضاله از کفار به شمار می آید؟ حکم طهارت این افراد چه می باشد؟و از آن جا که این افراد کمر به نابودی اسلام بسته و تابع قوانین حکومت اسلامی نیستند، آیا جزء کفار حربی به شمار می آیند؟

بهائیت از گروه کفار هستند و اهل کتاب نیستند و مرده های آنان جهنمی هستند و مورد بخشش قرار نمی گیرند و این گروه مانند مشرکین نجس هستند.

2) با توجه به اینکه هزینه قابل توجهی از معاملات صورت پذیرفته با این افراد صرف تقویت این آئین و جلوگیری از پیشرفت اسلام می گردد به طوری که هر فرد بهائی موظف است میزان مشخصی از اموال و دارائی های خود را به تشکیلات به عنوان حقوق الله پرداخت نماید آیا معامله با این افراد جایز می باشد؟

معامله با کفار به شرطی که به اسلام ضربه نزند جایز است اما هر گاه ضربه ی آنان به اسلام محسوس شد بنابر فتوای علما جلوی پیشرفت اقتصادی آنان گرفته شود.

 

 

3) با توجه به مطالب فوق که افراد این فرقه به عنوان عیون دشمن در بین مسلمانان زندگی می کنند حکم رابطه و معاشرت فرد مسلمان با این افراد چیست؟ معاشرت با بهائیت در مناکحه حرام است و نکاح بسته نمی شود و دادن زن و گرفتن زن از آنان حرام است و نیز ذبیحه بهائیت حرام است و معاشرت عمومی به صورتی که تعظیم و احترام آنان شود جائز نیست و باید فرصت های رشد از آنان گرفته شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=43779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.