1

ردپای فرقه های نوظهور در یزد/ مردم هشیار باشند

  • کد خبر : 51134
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
ردپای فرقه های نوظهور در یزد/ مردم هشیار باشند
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بیش از ۱۰۰ طلبه یزدی در عرصه بین المللی در حال فعالیت تبلیغی هستند که برخی از آنها جایگاه بین المللی دارند و خوب است محلات یزد از آنها استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت السلام علیرضا نجیمی،  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید غدیر قرار داریم که باید بزرگ داشته شود ضمن اینکه رسالت تبلیغات اسلامی پاسخگویی به شبهات است هم اکنون ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ گروه طلبه در محلات داریم.

وی گفت:  لازم به ذکر است که اقداماتی در حال انجام است اعم از راه اندازی کلینیک مشاوره برای افراد و خانواده هایی که در دام برخی فرقه ها گرفتار شدند و این کلینیک بزوی راه اندازی می‌شود.

نجیمی با بیان اینکه استان یزد دارای ۴۰۰ مؤلف و نویسنده طلبه است که بخشی از این آثار در اداره کل تبلیغات اسلامی استان نگهداری می شود، افزود: بیش از ۱۰۰ طلبه یزدی در عرصه بین المللی در حال فعالیت تبلیغی هستند.

وی گفت: محوریت مهارت افزایی طلبه ها و مبلغان با کانون های فرهنگی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی است و هم اکنون ۱۵۰ کانون مردمی فرهنگی و تبلیغاتی در یزد فعالیت می کنند.

نجیمی درباره مدارس صدرا نیز اظهارداشت: ۱۳ مدرسه صدرا با ۱۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در استان یزد فعالند که دارای دستاوردهای مهمی در کشور هستند و دانش آموختگان این مدارس رشته های علوم انسانی به مدارج بالای علمی دست یافته اند.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به فرهنگ مذهبی و دینی مردم یزد و اینکه گرایش به پرستش خدا و دوستی با ائمه اطهار هستند در صورتی که محتوای صحیح در اختیار آنها قرار نگیرد زمینه را برای نفوذ محتوای انحرافی فراهم می کنم که در مواردی دیده شده برخی فرقه های نوظهور در یزد رخنه کرده و هرچند تحت نظر نهادهای امنیتی خواهند بود ولی مردم باید هشیار باشند و اگر مواردی را مشاهده کردند با سرعت به نهادهای امنیتی اطلاع دهند.

نجیمی تصریح کرد: برخی از طلبه های یزدی علاوه بر رشته های حوزوی، فارغ التحصیل رشته های دانشگاهی هستند و ظرفیت خوبی است تا معتمدان محلات از آنها استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: مرکز رسانه ای سپهر برای تهیه و انتشار اخبار دینی و مذهبی به زودی راه اندازی می شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!