0

پاکسازی تفرجگاه‌های همدان از رمالان و فالگیران

  • کد خبر : 53480
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۴۴
پاکسازی تفرجگاه‌های همدان از رمالان و فالگیران
رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان از آغاز اجرای طرح پاک‌سازی تفرجگاه‌های شهر همدان از وجود زنان رمال و فالگیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، علی رضایی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها از وجود رمالان و فالگیران خبر داد و افزود: بعد از اعلام نارضایتی شهروندان از حضور رمالان و فالگیران در تفرجگاه‌های شهر همدان، طرح پاک‌سازی به ویژه در منطقه توریستی گنجنامه به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با مراقبت‌ مستمر و گشت‌های هدفمند، ماموران توانستند سه زن رمال با هویت‌های معلوم، اهل و ساکن استان های شرقی کشور در میدان باباطاهر شناسایی و پس از دستگیری برای بررسی و تحقیقات به یگان انتظامی منتقل کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد نامبردگان در خانه مسافرها ساکن بودند که از آنها دو دستگاه کارتخوان با تراکنش‌های قابل توجه از ابتدای سال به همراه کارت‌های بانکی حاوی مبالغ بالا و مقادیری وجه نقد نیز کشف شد.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیق شماره تماس تعدادی از زنان رمال و فالگیر دیگر که در شهر فعالیت داشتند، شناسایی شدند و طی تماس با آنها تاکید شد سریع شهر همدان را ترک کنند و نفرات دستگیر شده نیز از طریق پایانه مسافربری به استان‌های خود منتقل شدند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=53480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!