0

جنایات رژیم صهیونیستی خون مردم کشورهای مسلمان را به جوش آورده است

  • کد خبر : 55855
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
جنایات رژیم صهیونیستی خون مردم کشورهای مسلمان را به جوش آورده است
امام جمعه ملایر با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی خون مردم کشورهای مسلمان را به جوش آورده است، گفت: نیروهای مردمی یمن، حزب‌الله، عراق، مصر، اردن و... برای ارسال کمک‌ها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر، امروز جمعه ۲۸ مهرماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: طبق آیات قرآن بعد از هر سختی آسانی است، اينکه خدا بلایی به فردی می‌دهد اگر پشت پرده و حقیقت حکمت خدا را از آن مشکل ببینیم هرگز احساس گلایه و شکایت نمی‌کنیم، در واقع پاداش صبر را خدا در قیامت می‌دهد.

وی با اشاره به اوضاع امروز غزه و مردم بی‌دفاع فلسطین، گفت: امروز جلوی چشمان سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر که آوازه آنها گوش جهان را کر کرده کودکان و زنان بی‌دفاع کشته می‌شوند و آنها سکوت می‌کنند.

امام جمعه ملایر با اشاره به بمباران بیمارستان غزه که صدها زن و کودک در آنجا پناه گرفته و  مملو از مجروح بود، گفت: این بیمارستان با موشک‌های امریکایی توسط رژیم صهیونیستی بمباران می‌شود، با این جنایات، بایدن به جای عذرخواهی این را یک قهرمانی برای رژیم صهیونیستی دانسته و به آنها تبریک می‌گوید، تأسف بارتر از این، جراید و رسانه‌هایی هستند که بویی از انسانیت نبرده در مورد این جنایت می‌نویسند که کار خودشان(حماس و جبهه مقاومت) است.

وی با بیان اینکه  جنایات رژیم صهیونیستی خون مردم کشورهای مسلمان را به جوش آورده است، گفت: نیروهای مردمی یمن، حزب‌الله، عراق، مصر، اردن و… برای ارسال کمک‌ها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند، آزادگان جهان آماده شدند هر چند اسرائیل رجز خوانی می‌کند اما خود می‌داند چه اوضاعی دارد و با تهدیدهای مختلف از جمله تهدید حزب‌الله می‌گوید جنگ زمینی را علیه مردم غزه شروع می‌کند.

ارزنده با طرح این سوال که هدف اسرائیل از نابودی غزه چیست، گفت: اینها طبق اعتقاد خود در آخر الزمان منتظر ظهور مسیح صهیون نه منجی عالم بشریت هستند و برای ظهور مسیحی که اعتقاد دارند باید سرزمین بیت‌المقدس از غیر یهودیان پاک شود و همچنان با این اعتقاد و هدف که زمان ظهور منجی آنها است به جنایات خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این افکار صهیونیستی خیالی واهی بیش نیست، گفت: امروز استکبار می‌داند که جبهه مقاومت از ایران الگو گرفته اما می‌گویند که ایران در این عملیات دستی ندارد، اما دشمنان خوب قدرت ایران را می‌دانند.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه مردم بسیجی ایران همواره آماده مقابله با ظلم بوده و هیچ ابایی از شهادت و فدا شدن در راه اسلام و دین ندارند، گفت: ملت ایران همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و انشاالله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت معصومه، گفت: قم مرکز تربیت تشیع و جهان اسلام است و با تربیت هزاران نفر در گسترش مکتب تشیع نقش مهمی داشته است، رهبران بزرگی چون سید حسن نصرالله و شیخ ابراهیم  زکزاکی و…  تربیت شدگان حوزه علمیه قم هستند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!