2

کشف حجاب و هنجارشکنی ردپای فرقه‌های ضاله

  • کد خبر : 51346
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کشف حجاب و هنجارشکنی ردپای فرقه‌های ضاله
امام جمعه ساری گفت: تشکل‌های کشف حجاب و هنجارشکن با مدیریت فرقه‌های انحرافی ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری ضمن تبریک عید غدیر به همه شیعیان و مومنان، عفاف و حجاب راخواسته اصلی همه مومنان دانست و گفت: هرچند فرقه‌های ظاله برای از راه به در کردن جوانان تلاش می‌کنند، اما مسئولان باید حواس خود را جمع کنند.

آیت الله محمدی لایینی در آستانه ۲۱ تیر سالروز ضایعه مسجد گوهرشاد به دست عوامل رضاخان که سرآغازی برای رواج بی‌حجابی بود، افزود: تاریخ کشف حجاب در کشور ما از زمان رضاخان فراتر می‌رود، زیرا حدود ۲۵۰ سال قبل با پیدایش فرقه ضاله بهائیت نخستین کشف حجاب به وسیله برخی از بانوان سرکرده بهائیت در کشور و همچنین مازندران صورت گرفت.

خطیب جمعه ساری گفت: بنیانگذار کشف حجاب همین فرقه ضاله هستند که اکنون هم تشکل‌هایی که کشف حجاب و هنجارشکنی را ساماندهی می‌کند بسیاری از آن‌ها به همین فرقه ضاله منتهی می‌شود.

آیت الله محمدی لایینی همچنین افزود: تبعیت از رهبری در روح و جان مردم است، ولایت فقیه در غیبت امام عصر نماینده ایشان است و اوست که صلاح جامعه را بهتر می‌داند، چون بصیرت و بینش او تایید شده است و جامعه‌ای که به دنبال رشد در زمینه‌های گوناگون است باید توصیه رهبری را گوش کند.

آیت الله لایینی گفت: تجربه تاریخ استعمار شده و استعمارگر ضربه‌ای بزرگتر از انقلاب اسلامی را به خود ندیده است، شورش‌هایی در طول تاریخ مثل مشروطه اتفاق افتاده، اما هیچ کدام به اندازه حرکت انقلابی جمهوری اسلامی نبوده است.

خطیب نماز جمعه امروز ساری گفت: کشور‌های غرب و قطب‌های سلطه استکباری، دشمن وحدت و معنویت، تفاهم ملت و دولت‌های مسلمان، تدین و تشرع نسل جوان هستند. این کشور‌ها تصمیم دارند به بهانه آزادی جوانان را به فساد بکشانند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!