2

مفتی اعظم یمن به دیدار آیت الله نوری همدانی در قم رفت

  • کد خبر : 56002
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
مفتی اعظم یمن به دیدار آیت الله نوری همدانی در قم رفت
شمس الدین شرف الدین، مفتی اعظم یمن که در ایران به سر می‌برد، با حضور در قم به حضور آیت الله نوری همدانی رفت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حضرت آیت الله نوری همدانی، مرجع تقلید بزرگ شیعیان در دیدار با شمس الدین شرف الدین، مفتی اعظم یمن و سید عبدالله هاشم السیانی؛ عضو مکتب سیاسی جنبش انصارالله در قم با بیان سوابق مردم یمن در عرصه ایمان و جهاد و شهادت گفتند: باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش رفت.

آیت الله نوری همدانی در این دیدار گفت: الإیمانُ یمانٍ والحِکمةُ یمانِیَة، افزودند: یمن کشوری است که از صدر اسلام مشهور و معروف بوده و از ابتدا در صراط نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) گام برداشته است. تاریخ مجاهدت های مردم مسلمان یمن بسیار طولانی است.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به سوابق درخشان مردم یمن از صدر اسلام تا زمان کنونی خاطر نشان کردند: سوابق مردم متدین و مجاهد یمن فراموش ناشدنی است. اخبار مجاهدت ها و مقاومت جانانه مردم یمن باعث افتخار و غرور ماست. سلام و ارادت بنده را به مردم یمن و خصوصاً علمای یمن برسانید.

حضرت آیت الله نوری همدانی طی بیانات مبسوطی با تأکید بر اهمیت و ضرورت ایجاد و حفظ اتحاد و همبستگی در میان کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی در این برهه از زمان در برابر استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی با اشاره به حدیث نبوی که می فرمایند: «حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور نخواهد کرد مگر با جنگ و نابود کردن صهیونیست ها» اظهار داشتند: امروز کل استکبار جهانی حامی رژیم اشغالگر و پشت اسرائیل سفاک ایستاده است. ضروریست که کشورهای اسلامی در کنار یکدیگر، یکبار برای همیشه، این غده سرطانی را محو و نابود گردانند.

ایشان در ادامه به سابقه فتنه تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به سرزمین های اسلامی اشاره نموده و تصریح کردند: بدانید کشورها و ملت های اسلامی پیشرفت نخواهند کرد و روی آرامش را نخواهند دید، مگر با محو و نابودی رژیم صهیونیستی.

معظم له در ادامه افزودند: در این میان دو نکته بسیار ضروریست؛ نخست اینکه حضرت امام (رحمت الله علیه) معتقد بودند که همه مسلمانان جهان باید با هم متحد باشند. نکته دیگر اینکه حرکتی که در حال حاضر در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی محقق شده، باید ادامه داشته باشد و با اتحاد و مقاومت دشمن را نابود سازیم؛ اینطور نباشد که ظرف مدت کوتاهی مجدداً با این رژیم کودک کش پای میز مذاکره بنشینند، باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش بروند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!