3
مشاور رئیس جمهور:

ایرانشهر به عنوان پایتخت تقریب مذاهب ثبت شود

  • کد خبر : 27994
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
ایرانشهر به عنوان پایتخت تقریب مذاهب ثبت شود
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی حضور برادروار اقوام و مذاهب در ایرانشهر، این شهرستان را به عنوان نمونه عملی وحدت در کشور مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ماموستا عبدالسلام کریم، مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی و مذهبی در نشست هم اندیشی علما و معتمدین ایرانشهر اظهار کرد:  این شهرستان باید به عنوان پایتخت تقریب مذاهب به ثبت برسد.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر در دوران قبل از انقلاب افزود: رهبر انقلاب ایرانشهر را مرکز فرهنگی بلوچستان معرفی کرده اند که این نشانگر جایگاه این منطقه از نظر فرهنگی، اجتماعی و آموزشی است.

ماموستا کریمی با بیان اینکه حضور برادروار اقوام و مذاهب در ایرانشهر، این شهرستان را به عنوان نمونه عملی وحدت در کشور مطرح کرده است، تصرح کرد: دشمنان امروز بر روی دو موضوع فرقه گرایی و مذهب گرایی به عنوان عوامل اختلاف بین مسلمانان سرمایه گذاری کرده اند که با تدبیر مقام معظم رهبری و با تعهد مردم به این نظام وحدت نگر، همواره شکست خورده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان هم با بیان اینکه ایرانشهر به عنوان نماد وحدت مطرح  است گفت: ولایت پذیری، بصیرت، اتحاد و انسجام مردم این شهرستان نشانگر وفاداریشان به نظام است.

رحمدل بامری افزود: مردم ایرانشهر حدود یک سال در دوران رژیم پهلوی  که در جامعه خفقان سیاسی و آزادی حاکم بود میزبان مقام معظم رهبری بودند و امروزه به عنوان مردمان شهر میزبانان ولایت مطرح هستند و به عنوان افتخار می کنند.

براساس این گزارش، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی از محل اقامت رهبر معظم انقلاب و قلعه ناصری ایرانشهر دیدن کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=27994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!