2
نماینده اقلیت کلیمیان در مجلس شورای اسلامی:

پیاده روی اربعین نمادی از آزادی خواهی مردم جهان است/ رعب و وحشت ابرقدرت ها از اجتماع عظیم اربعین

  • کد خبر : 39007
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
پیاده روی اربعین نمادی از آزادی خواهی مردم جهان است/ رعب و وحشت ابرقدرت ها از اجتماع عظیم اربعین
همایون سامه یح نجف آبادی گفت: پیاده روی اربعین نشانگر اتحاد به ویژه مسلمین با یکدیگر است و همچنین این پیاده روی نمادی از آزادی خواهی مردم جهان است؛ چرا که در این راهپیمایی نه تنها مسلمانان بلکه بسیاری از افرادی که دینشان اسلام نیست نیز شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همایون سامه یح نجف آبادی با تأکید بر اینکه احترام به امام حسین علیه السلام بدیهی است و همیشه این احترام وجود داشته است، گفت: پس از جنگ آمریکا در عراق و مشکلات و ناامنی هایی که در این کشور برای تمام مردم عراق ایجاد شد، جمهوری اسلامی ایران رسم جدیدی را بر پا کرد و پیشنهاد داد در ایام اربعین مسلمین و بقیه افرادی که نسبت به ظلم اعتراض دارند، این پیاده روی را انجام دهند.

نماینده اقلیت کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیاده روی اربعین نشانگر اتحاد به ویژه مسلمین با یکدیگر است و همچنین این پیاده روی نمادی از آزادی خواهی مردم جهان است؛ چرا که در این راهپیمایی نه تنها مسلمانان بلکه بسیاری از افرادی که دینشان اسلام نیست نیز شرکت می کنند تا اتحاد خود را در مقابل ظلم، حکومت ها و کشورهایی که همواره می خواهند تسلط خود را به بقیه جهان نشان دهند، ابراز کنند.

وی تأکید کرد: پیاده روی اربعین نشان از اتحاد مردم است و این راهپیمایی روش جدید برای اعلام اعتراض نسبت به کشورهایی است که می خواهند در سایر کشورها ناامنی و اختلال ایجاد کنند.

سامه یح نجف آبادی خاطر نشان کرد: تاکنون چنین راهپیمایی با این تعداد عظیمی از مردم رخ نداده است و همین امر باعث رعب و وحشت در کشورهای ابرقدرت دنیا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=39007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.