3

واکنش پلیس به توهین به حجاب اسلامی در یک دامپزشکی/ احضار توهین کنندگان به پلیس فتا

  • کد خبر : 25485
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
واکنش پلیس به توهین به حجاب اسلامی در یک دامپزشکی/ احضار توهین کنندگان به پلیس فتا
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دلالت عاملین توهین به حجاب اسلامی در یکی از دامپزشکی‌های تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سرهنگ معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت در گفت‌وگویی از برخورد قاطع پلیس با عاملین ویدئوی توهین به حجاب اسلامی در دامپزشکی خبر داد.

 رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال انتشار ویدیویی از یک دامپزشکی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو و تمسخر حجاب اسلامی، در پی درخواست های مکرر مردمی از پلیس پس از انتشار این ویدیوی توهین آمیز و جریحه دار شدن افکار عمومی بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و افراد مرتبط با موضوع پس از شناسایی توسط کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این پلیس حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه امنیت روانی مردم خط قرمز پلیس است خاطرنشان کرد: پلیس فتا با هرگونه هنجارشکنی و اقدامات توهین آمیز در فضای مجازی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

ماجرای ویدیوی جنجالی توهین به حجاب در یک دامپزشکی چیست؟

مرد ماسک بر روی صورت دارد و رو به دوربین دیالوگ می گوید: «خب، حجاب رو رعایت کنه. ما گفتیم اینجا که بدون حجاب کسی رو پذیرا نخواهیم بود.» می زند زیر خنده. «اصلاً تابلو زده‌م حجاب رو رعایت کنن.» دوربین می چرخد و سگ کوچکی را نشان می دهد که روسری به سر دارد. مرد می گوید: «والا!» و دوباره می خندد.

این محتوای کلیپی کوتاه است که از سوی افرادی در یکی از کلینیک های دامپزشکی تهران در اینترنت منتشر شده است. در پی انتشار این کلیپ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران از برخورد با عاملان این کلیپ موهن که باعث ناراحتی بسیاری از شهروندان شده، خبر داد و گفت: «به دنبال انتشار ویدیویی از یک دامپزشکی در فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدیو و تمسخر حجاب اسلامی، در پی درخواست های مکرر مردمی از پلیس پس از انتشار این ویدیوی توهین آمیز و جریحه دار شدن افکار عمومی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و افراد مرتبط با موضوع پس از شناسایی توسط کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پلیس فتا حاضر شدند.»
وی با بیان این که امنیت روانی شهروندان خط قرمز پلیس است، اضافه کرد: «پلیس فتا با هرگونه هنجارشکنی و اقدامات توهین آمیز در فضای مجازی مطابق قانون برخورد خواهد کرد و در این مورد نیز برخورد قانونی با این افراد انجام شد.»

دکتر سید علی بابایی، مدیر کل دامپزشکی استان تهران نیز در این خصوص اظهار داشت: «پس از اطلاع از موضوع بلافاصله پیگیر موضوع و شناسایی فرد متخلف شدیم که متوجه شدیم این کلینیک در منطقه ۵ تهران است.»

توهین به حجاب اسلامی در یک دامپزشکی

وی گفت: «یک هیأت بدوی انتظامات نظام دامپزشکی استان را داریم که موضوعات شکواییه‌ هایی که از صنف دام پزشکی وجود دارد در آن بررسی می‌ شود. از طرف قوه قضاییه یک عضو در این جلسه حضور دارد. در این جلسه هر حکمی صادر شود قابلیت اجرا دارد لذا یکی از احکام در این جلسه مشخص می ‌شود.»

سازمان نظام دامپزشکی تهران نیز اقدام خارج از شأن و عرف این دامپزشک را در توهین به حجاب اسلامی محکوم و خاطرنشان کرد که قطعا با این فرد بر طبق قوانین و مقررات برخورد صورت خواهد گرفت.

دو روز پیش فاطمه محمدی، مجری تلویزیون و مدرس دانشگاه، نیز در صفحه اینستاگرام خود درباره این کلیپ و توهین به حجاب نوشت: «من می گویم ما خیلی صبوریم… خیلی صبور!! ما نه از قوه قضاییه درخواستی داریم نه شکایتی نه اعتراضی… حساب و کتابمان باشد برای روز حساب!!»

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=25485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!