1
فرماندار اصفهان:

نقش افزایش مشارکت در تعیین سرنوشت اقلیت‌های مذهبی

  • کد خبر : 60151
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
نقش افزایش مشارکت در تعیین سرنوشت اقلیت‌های مذهبی
فرماندار اصفهان در دیدار با عوامل اجرایی اقلیت‌های دینی در انتخابات گفت: هر چه بر تعداد آرای شما افزوده شود نماینده شما با پشتوانه مردمی بهتری وارد مجلس خواهد شد و پشتوانه مردمی مناسب در تعیین سرنوشت شما اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در نشست با عوامل اجرایی انتخابات در حوزه ارامنه، کلیمیان و زرتشتیان اصفهان اظهار کرد: اینکه نماینده شما با چه تعداد رأی انتخاب می‌شود و مشارکت شما به چه میزانی است، در تعیین سرنوشت شما مهم است.

وی افزود: هر چه بر تعداد آرای شما افزوده شود نماینده شما با پشتوانه مردمی بهتری وارد مجلس خواهد شد و پشتوانه مردمی مناسب در تعیین سرنوشت شما اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تاکید ما بر بی طرفی است چرا که ما به عنوان عوامل انتخابات امانت دار رأی مردم هستیم و نباید نوع نگرش اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ما موجب بروز جهت‌گیری ما شود.

وی با تاکید بر ایجاد فضای رقابتی بین کاندیداها، گفت: امید است با ایجاد رقابت های سالم انتخاباتی شاهد حضور پرشور همه مردم در پای صندوق های رای باشیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!