4

بزرگان ادیان توحیدی مردم را به حضور درجشن انقلاب فراخواندند

  • کد خبر : 59701
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
بزرگان ادیان توحیدی مردم را به حضور درجشن انقلاب فراخواندند
بزرگان ادیان توحیدی در اصفهان و جنوب ایران از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: با توجه به ارزش بزرگ انقلاب اسلامی، از همه گروه‌های مردمی به ویژه هم کیشان خود برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم.

سیپان کاشیچیان با بیان اینکه پرچمی که حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی بلند کردند، شعله تابان برای تمامی جهان بود، افزود: انقلاب اسلامی از دل و جان مردم بوده و همیشه جاویدان است.

پیشوای جامعه کلیمیان در اصفهان هم گفت: کلیمیان هر سال براساس وظیفه شرعی و ملی در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و امسال هم حضور پرشوری خواهند داشت.

سلیمان صدیق پور افزود: من از طرف همه جامعه کلیمیان اصفهان، آرزوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را دارم.

نماینده جامعه زرتشتیان در اصفهان نیز با اشاره به اینکه جامعه زرتشتیان مثل همیشه برای حمایت از انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد، تاکید کرد تک تک ما در همه عرصه‌ها مشارکت داشته باشیم تا دشمنان و بیگانگانی که چشم دیدن ایران را ندارند و به دنبال تفرقه افکنی هستند، مأیوس شوند.

موبد بهزاد نیک دین با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی نشانه‌ای برای جلو دادن پویایی انقلاب اسلامی به جهانیان است، افزود: امیدوارم ما ایرانیان با هر باور و اعتقاد مذهبی قدر دستاوردهای انقلاب اسلامی را بدانیم و وحدت و همبستگی خود را حفظ کنیم.

در اصول ۱۲ و ۱۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی، اسلام به عنوان دین رسمی کشور و مسیحی، زرتشتی و کلیمی به عنوان اقلیت‌های دینی ایران معرفی شده‌اند که پیروان آنها با مسلمانان زندگی مسالمت آمیزی دارند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!