2

برگزاری جلسه کارگروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان

  • کد خبر : 27823
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
برگزاری جلسه کارگروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان
جلسه هماهنگی کمیته ادیان توحیدی ستاد دهه مبارک فجر استان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و رئیس کارگروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی جهت برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های اجرایی این کمیته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و رئیس کار گروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی در جلسه هماهنگی کارگروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هدف همه انبیاء الهی دعوت مردم به خداپرستی بوده و این به عنوان یک نقطه قوت وحدت آفرین است.

وی با تشکر از حضور و همراهی  پیروان ادیان توحیدی در همه مقاطع به ویژه پیروزی انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و بعد از آن در کشور به ویژه در استان اصفهان افزود: یکی از اهداف  برگزاری برنامه هایی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نشان دادن وفاق و انسجام بین پیروان ادیان توحیدی در اصفهان است.

وی یکی از جلوه های این وفاق را حضور اقلیت های دینی در کنار سایر مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن عنوان کرد و افزود: امسال هم در مراسم یوم الله 22بهمن در کنار سایر اقشار جامعه هموطنان پیرو ادیان توحیدی شرکت نموده و حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: امیدواریم برگزاری برنامه های فرهنگی هنری توسط هموطنان ارمنی ، کلیمی و زرتشتی درمعرفی و شناساندن انقلاب اسلامی به نسل جدید و جهانیان الگوی خوبی باشد.

وی افزود: در نهایت نیز برنامه‌ ها پیشنهادی درجلسه با محوریت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و همکاری و همراهی سران و پیروان ادیان توحیدی برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود جلسه کارگروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، نمایندگان شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران ، انجمن کلیمیان اصفهان ، انجمن زرتشتیان اصفهان در دفتر مدیرکل پیش از ظهر یکشنبه 3بهمن 1400 برگزار شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=27823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!