1
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

قرآن، یهود را تحریف‌گر ترین قوم معرفی می‌کند

  • کد خبر : 61609
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
قرآن، یهود را تحریف‌گر ترین قوم معرفی می‌کند
حجت الاسلام امامی گفت: قرآن یهود را تحریف‌گر ترین قوم معرفی می‌کند و در جعلیات و تحریفات این قوم دست برتر را دارند، امروز نیز در رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی که در دست یهود است این موضوع را مشاهده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام منصور امامی در مراسم شب شهادت امام علی(ع) که در حسینیه علی بن موسی الرضا (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عایشه همسر پیامبر(ص) که فردی موثق برای اهل سنت است می‌گوید من می‌دیدم پدرم بسیار به علی(ع) نگاه می‌کند، به او گفتم من تو را دیده‌ام که بسیار به علی(ع) نگاه می‌کنی و او گفت، از رسول خدا(ص) شنیدم که فرمود، النظر الی وجه علی عبادة، نگاه کردن به وجه علی(ع) عبادت است

وی افزود: ابن اثیر در تفسیر روایت فوق می‌نویسد، «انَّ علّیاً کان اذابرز قال الناس لااله‌الّااللَّه ما اشرف هذا الفتی.» وقتی علی بن ‌ابی طالب(ع) در مقابل مردم ظاهر می‌شد، مردم با دیدن ایشان می‌گفتند: لااله‌الّااللَّه! چقدر شریف است این جوان! «لااله‌الّااللَّه ما اکرم هذا الفتی.» چقدر کریم و بزرگوار است این جوان! «لااله‌الّااللَّه ما اعلم هذا الفتی.» چقدر دانشمند است این جوان! «لااله‌الّااللَّه ما اشجع هذا الفتی.» چقدر شجاع است این جوان!.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: علامه مجلسی نیز می‌گوید: ابن‌اثیر خواست یک فضیلت را از علی بن ‌ابی طالب(ع) سلب کند، که خودِ نگاه کردن به او، به خاطر خودِ علی بن ‌ابی طالب(ع) عبادت باشد، این را خواست سلب کند، اما چند فضیلت دیگر را، من حیث لایشعر، برای علی بن ‌ابی طالب(ع) اثبات کرد!.

وی ادامه داد: در جنگ احد شصت و چند جراحت برداشتن شوخی نیست، پیغمبر، امّ‌سلیم و امّ‌عطیه را که دو زن جرّاح یا پرستار بودند، مأمور کرد که به آن بزرگوار برسند و ایشان را تداوی کنند، آنها گفتند که این پیکر، با این وضع که ما می‌بینیم، خائفیم بر او، یعنی احتمال دارد که قابل مداوا نباشد.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: پیامبر(ص) و مؤمنین، می‌آمدند و از امام علی(ع) عیادت می‌کردند و بعد پیغمبر(ص) با دستش روی جراحات را مسح می‌کردند و از طریق معجزه، جراحات امیرالمؤمنین(ع) را بهبود می‌بخشیدند، یعنی به طریق عادی ممکن نبود.

وی اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) می‌فرمایند؛ بخاطر این شجاعت امام علی(ع) «فشکراللَّه تعالی له ذلک فی موضعین من القرآن.» در دو جای قرآن، خدای متعال از این عملِ امیرالمؤمنین(ع) با عنوان “وَ سَیَجْزِی اللّٰهُ الشّٰاکِرِینَ خداوند بزودی شاکران و استقامت‌کنندگان را پاداش خواهد داد. ” شکرگزاری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: در اعمال شب‌های قدر، لعن قاتلین امام علی (ع) است و این اهمیت دشمن شناسی را در اسلام می‌رساند، لازمه لعن دشمنان اهل بیت، شناخت آن‌هاست و این دشمنان، یک وقت شخص است، زمانی اوصاف است و گاهی جریان می‌باشد.

وی تأکید کرد: شناخت اشخاص کافی نیست چرا که آن‌ها مرده‌اند، اما اگر اوصاف آن‌ها را استخراج کنیم، معلوم می‌شود که دیگر ابن ملجم فرد نیست و هر کسی صفات او را داشته باشد، ابن ملجم است و هر زمانی اوصاف دشمنان اهل بیت(ع) را بشناسیم بخشی از راه را رفته‌ایم، دشمنان اهل بیت(ع) جهل، طمع و دُگم اندیشی و جنود عقل بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی دروغ گفت، طمع کار شد و به طور کلی اوصاف دشمنان اهل بیت(ع) در او باشد، در لشکر یزید ایستاده، هر چند نماز هم بخواند.

حجت الاسلام امامی گفت: امیرالمؤمنین(ع) در نهج البلاغه شیطان را امام المتعصبین معرفی کرده و کسی که پایمال شدن حق را می‌بیند اما بخاطر این که از دوستان، قبیله و طائفه اوست، سکوت می‌کند، روز قیامت با شیطان مشهور خواهد شد.

وی ابراز کرد: زندگی برخی‌ها با معاویه تفاوتی ندارد، چنین افرادی نمی‌توانند دم از شیعه بودن بزنند، چنین افرادی در برابر ظلم به شیعه و مسلمانان و مردم فلسطین هم سکوت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: خدای متعال در قرآن کریم می‌فرماید؛ وَ قَضَیْنا إِلی‌ بَنِی إِسْرائِیلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیراً ما در آن کتاب به بنی‌اسرائیل خبر دادیم که حتماً شما دو بار در زمین فساد خواهید کرد و بی‌گمان به برتری جویی بزرگی خواهید پرداخت، آیات یک تفسیر دارند و یک تطبیق دارند و در بحارالانوار امام صادق(ع) می‌فرمایند فساد اول به شهادت رساندن امام علی(ع) است و یهود در شهادت حضرت دست داشتند و در شهادت بقیه ائمه هم یهودی‌ها دست داشتند.

وی اضافه کرد: بدترین دشمنان اهل بیت(ع)، یهودی‌ها هستند و وقتی از دشمنان اهل بیت(ع) سخن به میان می‌آوریم، بنی امیه به ذهن می‌آید و عبدالشمس با یک یهودیه در شامات ازدواج کرد و بنی امیه یهودی زاده هستند که مهم‌ترین مشاور معاویه سرجون بن منصور است که در ظاهر مسیحی است اما یهودی الاصل می‌باشد که تمام تاریخ را می‌نویسند و فرزند این فرد هم یزید را تربیت کرده و این خاندان تا آخر هم مسلمان نشدند.

حجت الاسلام امامی یادآور شد: قرآن می‌فرماید یهودی‌ها پیامبر(ص) را مثل فرزندان خود می‌شناختند و یهودی‌ها تلاش داشتند پدران پیامبر را ترور کنند و بعد از ولادت پیامبر هم همه تلاش خود را به کار بستند و نتیجه‌ای نگرفتند، فیلمی که مصطفی عقاد برای پیامبر ساخته به نقش یهود و منافقین که نقش تعیین کننده داشته‌اند، هیچ اشاره‌ای نکرده و ایضا به نقش امام علی (ع) در پیشبرد اسلام، البته فیلمی که مجیدی ساخته مقداری بدان اشاره شده است.

وی خاطرنشان کرد: یهود در تحریف و وارونه جلوه دادن تاریخ ید طولایی دارد و قرآن نیز یهود را تحریف‌گر ترین قوم معرفی می‌کند و در جعلیات و تحریفات این قوم دست برتر را دارند و امروز که رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در دست یهود است، حساب کنید که چه تدابیری را برنامه ریزی می‌کنند، این که در روایات برای شب‌های قدر لعن دشمنان اهل بیت(ع) را از اعمال برشمرده‌اند، دقیقا برای شناخت این دشمنان است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!